بازی استقلال و پیکان به خاطر کرونا لغو شد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده به وسیله تیم استقلال تعیین شد.

بازی استقلال و پیکان به خاطر کرونا لغو شد

بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به توضیح زیر اعلام می شود:

1- تعداد 17 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند. بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست طبق آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده و در صورت بی علامتی (ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی سه روز آخر الزامی است) و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق به وسیله متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند . مسئول پیگیری این فرایند پزشک معرفی شده از سوی باشگاه دکتر حبیبی می باشد.

2- با توجه به شواهد موجود و آنالیز فهرست قانونی باشگاه، به استحضار می رساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلاء بازیکنان و تیم ها به کووید رقابت مورخ 1400/10/28 باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود.

3- بدیهی است سایر رقابت های پیش روی تیم استقلال، با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آینده تصمیم گیری و اعلام می شود.

4- با توجه به شواهد موجود مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به وسیله باشگاه استقلال، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2263

به "بازی استقلال و پیکان به خاطر کرونا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال و پیکان به خاطر کرونا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید