مدیران استقلال زمان را از دست ندهند، احتیاج به برنامه ریزی داریم

به گزارش تفطن، محسن یوسفی در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان و قرار دریافت استقلال در گروه سخت گفت: استقلال در طول حضورش در لیگ قهرمانان همواره در گروه های مشکل قرار داشته و هرگز یادم نمی آید که آبی پوشان یک بار در مرحله گروهی در یک گروه راحت قرار گرفته باشند. البته بارها استقلال از همین گروه های سخت به سلامت عبور نموده و امیدوارم این بار هم این تیم بتواند با گذر از این مرحله به دور بعد و فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

مدیران استقلال زمان را از دست ندهند، احتیاج به برنامه ریزی داریم

وی در ادامه گفت: فوتبال ما در سال های گذشته در لیگ قهرمانان چوب بی برنامگی های خودش را خورده، دو بار پرسپولیس تا مرز قهرمانی پیش رفت اما همان مسائل مدیریتی باعث شد تا این تیم نتواند به آنچه که موردنظرش بود دست پیدا کند، بنابراین بیاییم و یک بار از تجربه های تلخ گذشته استفاده کنیم تا دیگر مسئله ای برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان نداشته باشیم.

هافبک استقلال در ادامه گفت: کادر فنی استقلال باید تیم های هم گروه خود را بررسی کند، نقاط قوت و ضعف حریفانش را بشناسد و سعی کند همانطور که نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسد، ضعف های خود را رفع نموده و اگر احتیاج به جذب بازیکن دارد، هر چه زودتر این کار را انجام داده تا ان شاءالله نه تنها استقلال، بلکه همه تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان در این دوره بتوانند عملکرد موفقی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1771

به "مدیران استقلال زمان را از دست ندهند، احتیاج به برنامه ریزی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال زمان را از دست ندهند، احتیاج به برنامه ریزی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید