بازی Judgment برای کنسول های نسل نهم و گوگل استیدیا منتشر می گردد

به گزارش تفطن، طبق اعلام رسمی شرکت سگا و استودیو خالق بازی یاکوزا، بازی Judgment که در واقع نسخه ای فرعی از مجموعه بازی یاکوزا به حساب می آید، برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

بازی Judgment برای کنسول های نسل نهم و گوگل استیدیا منتشر می گردد

بازی Judgment توسط استودیو Ryu Ga Gotoku ساخته شده است؛ استودیویی که بازیکنان همواره آن را با مجموعه بازی یاکوزا می شناسند. Judgment برای اولین بار در ماه دسامبر سال 2018 در کشور ژاپن برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و مدتی بعد در ژوئن سال 2019 در سراسر دنیا منتشر شد. عرضه مجدد این بازی از چندین نظر اهمیت دارد. اولین اهمیتش این است که این بار میزبان کنسول های جدیدی به غیر از پلی استیشن 4 خواهد بود و اهمیت دوم آن هم به بهبودهای اجرا شده برای کنسول های نسل بعدی مربوط می شود. این نسخه همچنین دارای محتوای اضافی بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی خواهد بود.

  • تریلر داستانی Judgement
  • تریلر گیم پلی Judgemenet

همان طور که گفته شد، به خاطر سخت افزار کنسول ها یا تکنولوژی سرویس استیدیا، این نسخه بازی Judgment از بهبودهایی برخوردار خواهد بود. در این نسخه نرخ فریم بازی به 60 فریم بر ثانیه ثابت رسیده است و همچنین مدت زمان بارگذاری بازی کمتر شده و در این زمینه هم بهبودهایی انجام شده است. این ویژگی ها در کنار همه محتوای بسته های الحاقی، تجربه بازی Judgment را روی این پلتفرم ها ارزشمندتر می نماید. البته، اگر تصاویر بازی را نگاه کنید، مشاهده خواهید کرد که نورپردازی و رنگ بندی محیط بازی در نسخه نسل بعدی تغییر پیدا نموده و آن را به گونه ای نسبت به نسخه نسل قبلی متفاوت نموده است.

بازی Judgment با قیمت 40 دلار در تاریخ 23 آوریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. گفتنی است که این بازی به احتمال بسیار زیاد بعدها برای کامپیوترهای شخصی هم عرضه خواهد شد اما در حال به خاطر قرارداد انحصاری (زمان دار) برای گوگل استیدیا، نسخه استیم معرفی نشده است.

  • توشیهیرو ناگوشی، خالق سری یاکوزا، دوباره به کارگردانی مجموعه بازمی شود

نسخه فیزیکی بازی در غرب برای پلی استیشن 5 و کنسول های ایکس باکس سری عرضه خواهد شد اما در ژاپن و دیگر کشور های آسیایی، این نسخه قرار است فقط روی پلی استیشن 5 منتشر شود. طبیعی است که نسخه دیجیتال بدون محدودیت برای خرید برای سراسر دنیا موجود باشد. نکته ناراحت نماینده برای دارندگان نسخه پلی استیشن 4 این است که آن ها نمی توانند نسخه خود را به این نسخه ارتقا دهند یا حتی سیوهای خود را به نسخه نسل بعدی ارتقا دهند. این افراد یا باید دوباره نسخه نسل بعدی را با 40 دلار تهیه نمایند و از سیوهای خود هم بگذرند یا اینکه با استفاده از قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل، همان نسخه قدیمی را روی پلی استیشن 5 اجرا نمایند؛ نسخه ای که البته از بهبودهای گفته شده پشتیبانی نمی نماید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1786

به "بازی Judgment برای کنسول های نسل نهم و گوگل استیدیا منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Judgment برای کنسول های نسل نهم و گوگل استیدیا منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید