با 500 میلیون چه خودروهایی را بخریم و بفروشیم؟

به گزارش تفطن، رپرتاژ آگهی - طی چند ماه گذشته با افزایش سرسام آوری در قیمت خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژ خارجی روبه رو هستیم. دیگر خودرو صرفا یک کالای مصرفی نیست، بلکه با این افزایش در قیمت آن، شاهد خرید و فروش خودرو به عنوان یک کالای سرمایه ای هستیم. حال با توجه به همه موارد گفته شده و قیمت های بالای خودرو سعی داریم در این مقاله کوتاه درباره خرید خودروهای در بازه قیمتی 500 میلیون تومانی مطالبی را به شما ارائه دهیم.

با 500 میلیون چه خودروهایی را بخریم و بفروشیم؟

سوناتا فول NF مدل 2010

از خصوصصیات این مدل از سوناتا می توان به سادگی آن اشاره نمود. نوع طراحی داشبورد و غربیلک فرمان نیز به سادگی آن افزوده است و آن را تبدیل به خودروی کاملاً کلاسیک کرده است. اما از دیگر خصوصیات این خودرو به ظاهر ساده و کلاسیک می توان به فضای داخلی آن اشاره نمود که کاملاً جادار و بزرگ است به طوری که در مجموع 5 سرنشین بزرگسال می توانند به راحتی در آن بنشینند و خودروی مناسب سفر در این زمینه می باشد. از سوی دیگر تغییرات ظاهری کمی در قسمت سپر و جلو پنجره آن نسبت به مدل اولیه 2006 آن که وارد ایران شد، انجام شده است. اما در مجموع در طراحی ظاهری آن تغییرات خاصی صورت نگرفته و بیشتر همان حالت کلاسیک خود را حفظ کرده است. شاید بتوان گفت افراد مسن در خرید خودرو بیشتر به سمت این خودرو اقبال نشان می دهند.

از خصوصیات فنی خودرو می توان به موتور 6 سیلندر آن همراه با جعبه دنده اتوماتیک اشاره نمود که موجب ایجاد شتاب خوب و مورد قبول برای خودرو می گردد. از نظر ایمنی نیز پیروز به کسب 4 ستاره ایمنی از موسسه یوروانکپ در خصوص امنیت سرنشینان خود شده است. این خودرو کلاسیک کره ای کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر و کیسه های هوای پرده ای و جانبی دارد. میزان مصرف بنزین نیز 9.4 لیتر در هر 100 کیلومتر مسافت است و همچنین شتاب خودرو از حالت صفر به 100 کیلومتر در 7.8 ثانیه می باشد.

خودرو جک s3 مدل 1399 اتوماتیک

این خودرو شاسی بلند چینی سال 2014 در کشور چین عرضه شد و سپس وارد بازارهای بین المللی شد. ورود جک s3 به اوایل دهه 90 در ایران باز می گردد که خودروهای چینی خیلی سریع در حال سرازیر شدن به بازار خرید و فروش خودرو ایران بودند و البته عرضه و تولید آن نیز توسط کرمان خودرو در ایران صورت می گیرد.

از خصوصیات ظاهری و فنی و ایمنی این خودرو می توان به این موارد اشاره نمود: از نظر قدرت بدنه در این خودرو از فولاد گالوانیزه و فولاد پیشرفته مقاوم استفاده شده و در نتیجه از این حیث در میان رقبای خود حرفی برای گفتن و برتری نسبی دارد. از سوی دیگر حجم موتور این خودرو 1600 سی سی است که مصرف کم و بازدهی بالا را نصیب خودرو می کند. جعبه دنده اتوماتیک، سیستم ترمز عقب و جلو دیسکی نیز می توان به دیگر خصوصیات آن اضافه کرد. همچنین در طراحی داخلی آن از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده شده است.

اما از نقاط ضعف جک اس 3 صندلی آن است که استاندارد لازم را ندارد و افراد با وزن بالا روی صندلی های جلوی آن احساس راحتی نخواهند کرد. همچنین این خودرو بیشتر از آنکه پنج نفری باشد، یک خودروی متناسب چهار نفر محسوب می گردد. موتور 4 سیلندر و مصرف سوخت 7 لیتر در هر 100 کیلومتر از دیگر خصوصیات این خودرو چینی می باشد.

خودرو هایما اس 7 مدل 1395 اتوماتیک 2000

هایما اس7 خودرویی شاسی بلند می باشد که سانروف برقی، شیشه های بالابر برقی در جلو و عقب، صندلی راننده 8 حرکتی برقی گرمکن دار و بلوتوث، قسمتی از امکانات آن است.

هایما اس7 توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و موتور 4 سیلندر دارد. شتاب خودرو از 0 تا 100 حدود 5/10ثانیه و 8.8 لیتر سوخت نیاز مصرفی آن برای مسافت 100کیلومتر است. از نقاط منفی این خودرو طراحی کابین آن است که دقت و ظرافت لازم در آن انجام نشده و هنگام رانندگی با آن با مشکل عدم دید کافی به اطراف خودرو روبرو خواهید شد. به تمامی موارد ذکر شده می توان مزیت اقبال گسترده در بازار خرید و فروش خودرو برای هایما اس 7 را اضافه کرد.

شما اگر به دنبال خرید خودرو باشید، ممکن است همان ابتدا به فکر روش سنتی باشید اما بهتر است بدانید این روش مسائل متعددی را می تواند برای شما ایجاد کند که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. زمانبر بودن فرایند خرید و فروش خودرو:

گاهی این مرحله، یکی از زمانبرترین مراحل در خرید خودروی متناسب با نیاز و بودجه شما است؛ بنابراین بهتر است که از یک مشاور متخصص کمک بگیرید تا بهترین خودرو را انتخاب کنید.

پس از انتخاب خودرو بررسی تمام آگهی ها، پیدا کردن خودروی مناسب از میان آن ها و تماس دریافت با فروشنده از جمله مواردی است که شدیدا وقت شما را خواهد گرفت. از طرفی دیگر هماهنگی جهت بازدید از خودرو کاری است که حداقل 2 تا 3 ساعت زمان می برد. آمارها نیز نشان می دهد که به طور متوسط بین 3 الی 5 بازدید از خودروهای مختلف نیاز است تا خودروی ایده آل پیدا گردد. در بهترین حالت انجام هر بازدید به 5 ساعت زمان نیاز دارد (پیدا کردن خودرو، هماهنگی با فروشنده، رفت و آمد و زمان بازدید).

  1. محاسبه نادرست قیمت خودرو:

یکی از مهمترین مسائل خرید خودرو، نحوه محاسبه قیمت خودرو با توجه به مواردی مانند مسائل مختلف بدنه و فنی و نیز کمبود آپشن هاست. این روزها نیز قیمت خودروها را به سختی می توانید از سایت های مرتبط و آگهی های خودرو بدست آورید.

اما نکته بسیار مهم، محاسبه افت قیمت در خودروهای آسیب دیده است. با توجه به آمارها، حدود 75 درصد خودروهای موجود در بازار رنگ شدگی یا تعویض قطعه دارند و البته می توان به جرئت گفت تشخیص این موارد، تنها از عهده کارشناسان باتجربه و خبره برمی آید. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می گردد که ضررهای میلیونی شما تنها با کارشناسی شدن خودرو، قابل پیشگیری است.

چه بهتر که در خرید و فروش خودرو به خبره های این حوزه مانند همراه مکانیک (با 7 سال سابقه درخشان در خرید و کارشناسی کامل خودرو و همچنین ارائه ضمانت پرداخت خسارت در صورت اشتباه کارشناسی) مراجعه کنید.

پس همین حالا به صفحه خرید و فروش خودرو (hamrah-mechanic.com/cars-for-sale) در سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و از شرایط ویژه خرید و فروش خودرو این شرکت لذت ببرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1528

به "با 500 میلیون چه خودروهایی را بخریم و بفروشیم؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "با 500 میلیون چه خودروهایی را بخریم و بفروشیم؟" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 500 میلیون چه خودروهایی را بخریم و بفروشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید