بدترین خبر برای مدافع قهرمانی جام جهانی

به گزارش تفطن، خبرنگاران - فرانسه با شکست دادن انگلیس راهی مرحله نیمه نهایی شد و باید به مصاف مراکش برود.

بدترین خبر برای مدافع قهرمانی جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فرانسه شنبه شب مقابل انگلیس نهاده شد و آنها را با نتیجه 2-1 شکست داد و حالا باید منتظر ملاقات با مراکش در روز چهارشنبه باشد. تیم دیدیه دشان تا به اینجای کار مصدوم های زیادی داشت و بازیکنانی مانند کریم بنزما، پل پوگبا، انگولو کانته و کریستوفر انکونکو همگی تورنمنت قطر را از دست دادند.

و سرمربی باتجربه فرانسوی امروز هم دسته دیگری از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت. شوامنی 22 ساله که در بازی مقابل سه شیرها در مرحله یک چهارم گل زد، در اواخر مسابقه دچار کشیدگی ساق پا شد. او توانست 90 دقیقه را به خاتمه برساند و انتظار می رود که روز چهارشنبه هم به میدان برود، اما این مشکل او را از تمرین امروز باز داشت. شوامنی در تمام 5 بازی فرانسه تا به اینجای کار در ترکیب اصلی این تیم بوده است.

در همین حال، دایو اوپامکانو احساس ناخوشی می نماید. به گزارش نشریه اکیپ، مدافع بایرن مونیخ امروز به علت گلودرد غائب بود. اگر او نتواند به موقع برای بازی با مراکش بهبود پیدا کند، ابراهیما کوناته یا ویلیام سالیبا وارد میدان خواهند شد.

کیلیان امباپه، واران، تئو هرناندس و عثمان دمبله نیز در تمرینات کامل تیم شرکت نکردند، اما تصور می گردد که این چهار نفر بعد از پیروزی روز شنبه به استراحت می پردازند و مصدوم نیستند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1401 بروزرسانی: 22 آذر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2474

به "بدترین خبر برای مدافع قهرمانی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین خبر برای مدافع قهرمانی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید