برای فینال آسیا آماده هستیم، مقابل اولسان جای اشتباه نداریم

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 فردا شنبه در استادیوم الجنوب قطر در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود. این برای دومین بار در سه سال اخیر است که پرسپولیس به فینال می رسد و تیم اولسان هم در سال 2012 به قهرمانی آسیا رسیده بود.

برای فینال آسیا آماده هستیم، مقابل اولسان جای اشتباه نداریم

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما برای رسیدن به فینال خیلی کوشش کردیم. سختی های زیادی را تحمل کردیم. الان در بهترین صندلی آسیا یعنی فینال هستیم.

حسینی در مورد لغو بازی های پرسپولیس در لیگ برتر ایران توضیح داد: ما در لیگ برتر خودمان بازی های خوبی انجام دادیم. متاسفانه نتوانستیم دو بازی آخر (نساجی و ذوب آهن) را برگزار کنیم. 18 - 19 روز بازی نکردیم ولی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

مدافع پرسپولیس که در فینال سال 2018 هم در پرسپولیس حضور داشت، در مورد آن بازی و مقایسه اش با فینال 2020 تاکید نمود: شرایط همواره تغییر می نماید. شرایط ما هم عوض شده است. فینال لیگ قهرمانان آسیا همواره رفت و برگشت بود ولی الان تک بازی است و این، کار را برای هر دو تیم سخت می نماید. جای اشتباه کم است. آماده هستیم.

حسینی ادامه داد: دو سال پیش هم به فینال رفتیم که برایمان سخت بود. بازی خوبی کردیم ولی قهرمان نشدیم. حالا آمده ایم تا برای بازی خوب آماده شویم.

کاپیتان پرسپولیس در انتها با تشکر از طرفداران این تیم گفت: همواره باید از تماشاگران تشکر کنیم. امیدوارم انرژی بدهند و دعا نمایند روز خوبی (برابر اولسان) داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1699

به "برای فینال آسیا آماده هستیم، مقابل اولسان جای اشتباه نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای فینال آسیا آماده هستیم، مقابل اولسان جای اشتباه نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید