وقت خاص بودن یحیی ، ترس قطری ها از طوفان زرد ژنرال

به گزارش تفطن، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بسیار اهمیت دارد چرا که مجبور است نخستین برد آسیایی خود را در این فصل به دست بیاورد.

وقت خاص بودن یحیی ، ترس قطری ها از طوفان زرد ژنرال

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران ، در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در امارات به مصاف تیم شارجه این کشور می رود و سپاهان هم مقابل السد قطر بازی می نماید و در خانه این تیم مهمان است.

***

ملاقات دو تیم پرسپولیس و شارجه راس ساعت 19:05 فردا شروع می گردد. شاگردان یحیی گل محمدی در بازی نخست خود در این مرحله مقابل الدحیل قطر بدجوری وا دادند. آنها در 13 دقیقه دو گل دریافت کردند تا نشان دهند آنقدرها هم قابل تعریف نیستند. در واقع خط دفاع این تیم در بازی نخست آسیایی درست بر خلاف آنچه که تعریف ها و تمجیدها نشان می دادند عمل کرد. یکی از بهترین خط حملات ایران در آسیا حرفی برای گفتن نداشت. حالا گل محمدی به خوبی می داند نه قلدری های شجاع خلیل زاده در آسیا به کار می آید نه سماجت های جلال حسینی 37 ساله.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که شارجه امارات با الدحیل قطر خیلی متفاوت است. شارجه نه قدرت الدحیل را دارد و نه ستاره های این تیم را. هرچند خالی از ستاره هم نیست اما واقعیت این است که در لیگ خود امارات هم تیم چندان قدرتمندی محسوب نمی گردد. شارجه هم اکنون تیم پنجم جدول امارات است. به هر حال فتح شارجه کار سختی نیست اما اگر پرسپولیس نتواند از پس این تیم متوسط هم بربیاید آنگاه یحیی ثابت می نماید تمام تعریف و تمجیدهای اخیر از او بی فایده بوده و او مربی خاصی نیست. فردا وقت خاص بودن اوست. یا فردا نتیجه بگیرد یا هیچ وقت.

یحیی البته در آستانه این بازی شادمان است که مصدومیت مهدی ترابی تمام شده. یک شایعه دیگر هم حاکی از این است که رادوشوویچ به جای بیرانوند درون دروازه پرسپولیس می ایستد.

شارجه مانند پرسپولیس بازی اول خود را با شکست پشت سر گذاشته. آنها مقابل التعاون عربستان یک بر صفر شکست خوردند و برای بازی فردا مقابل پرسپولیس همه سه امتیاز را می خواهند.

جدول گروه C

1- الدحیل قطر 3 امتیاز

2- التعاون عربستان 3 امتیاز

3- شارجه امارات بدون امتیاز

4- پرسپولیس ایران بدون امتیاز

سکانس دوم ژنرال، اینبار قطر

هر چقدر پرسپولیس در بازی اول بد بود سپاهان عالی بازی کرد. تیم تحت راهنمایی امیر قلعه نویی با نتیجه چهار بر صفر العین امارات در خانه خودش شکست داد.

شاگردان یحیی گل محمدی حالا فردا قرار است در دومین مسابقه خود از ساعت 19:05 فردا در قطر به مصاف السد این کشور بروند. البته ذکر یک نکته خیلی مهم است. همانطور که پرسپولیس در بازی اول یک حریف سخت داشت و در بازی دوم یک حریف ساده تر دارد سپاهان نیز در بازی اول خود که چهار گل زده بود در واقع حریفی نسبتا ساده را گلباران نموده بود اما در بازی دوم یک حریف بسیار سخت و قوی دارد.

السد پرستاره و پولدار یک مربی اسطوره ای به نام ژاوی را بر روی نیمکت خود می بیند، مربی بزرگی که گفته می گردد فصل آینده سرمربی بارسلونا می گردد.

البته تیم سپاهان هم در برابر السد قطر قدرت قابل ملاحظه ای دارد و پیروزی مقابل این تیم آن هم در خاک خودش کار سختی نیست.

نکته دیگر این است که هم سپاهان و هم السد قطر هر دو در جدول رده بندی لیگ های کشور خود سوم هستند.

جدول گروه D

1- سپاهان 3 امتیاز

2- السد قطر یک امتیاز

3- النصر عربستان یک امتیاز

4- العین امارات بدون امتیاز

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1100

به "وقت خاص بودن یحیی ، ترس قطری ها از طوفان زرد ژنرال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت خاص بودن یحیی ، ترس قطری ها از طوفان زرد ژنرال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید