پای یک شرکت خاص در میان است، قرارداد های چند میلیاردی با بازیکنان غیر ملی پوش

به گزارش تفطن، باشگاه پرسپولیس همه خرید های خود در فصل جابجایی را از یک شرکت خاص انجام داده است.

پای یک شرکت خاص در میان است، قرارداد های چند میلیاردی با بازیکنان غیر ملی پوش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، حمیدرضا اسکندری؛ باشگاه پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی در عرض دو روز 5 بازیکن لیگ فزونی خرید تا به نوعی هواداران این تیم جدایی مهدی ترابی را فراموش کنند. احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک نفراتی بودند که خرید آنها خیلی سریع انجام شد. اتفاقی که البته اصلا غیر منتظره و عجیب نبود از این جهت که به غیر احسان پهلوان، بقیه نفرات تحت قراداد یک شرکت خاص هستند.

نکته جالب توجه اینکه این شرکت نقل وانتقالاتی با نفراتی چون آقایی، لک و آل کثیر در یک ماه اخیر قرارداد بسته تا تعیین شود که راه پوشیدن پیراهن پرسپولیس ابتدا عقد قرارداد با این شرکت بوده است.

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه هایی یحیی گل محمدی مسئولیت مهمی را در این شرکت جابجاییی برعهده دارد و برای اینکه شائبه ای ایجاد نشود هر یک از این نفرات با افراد جداگانه برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس آمدند در حالی که همه این واسطه ها برای شرکت اشاره شده کار می کنند.

در این میان برخی نفرات هم بودند که چون تحت قرارداد شرکت اشاره شده نبودند و حاضر به همکاری با این شرکت نشدند، پیراهن پرسپولیس را از دست دادند. دانیال اسماعیلی فر از جمله همین بازیکنان بود که حتی برای مذاکره با پرسپولیسی ها در منزل شجاع خلیل زاده هم حضور پیدا کرد اما در نهایت حاضر نشد قراردادی با شرکت اشاره شده امضا کند و وقتی مدیربرنامه های رسمی اش از این موضوع اطلاع پیدا کرد سریعاٌ او را به باشگاه سپاهان انتقال داد. احسان پهلوان هم می رفت تا همین شرایط را پیدا کند که به شکلی جلوی آن گرفته شد.

حتی ایجنت مهدی ترابی هم وقتی متوجه شد که همه جابجایی پرسپولیس را قرار است یک شرکت خاص انجام دهد در اقدامی عجیب قرارداد این بازیکن را به خاطر عدم دریافت به موقع 7 درصد از قراردادش، یکطرفه فسخ و او را به فوتبال قطر انتقال داد. البته او در حال حاضر مشغول مذاکره به سه تیم قطری است.

اصل ماجرا این است که شرکت اشاره شده چطور یک ماه پیش لیست خرید های پرسپولیس را داشت و برای عقد قرارداد بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی اقدام کرد! نکته جالب اینکه این اتفاق در فصل گذشته در شهر خودرو هم رخ داده بود!

مورد دیگری هم گکه نباید به سادگی از آن گذشت، عقد قرارداد های چند میلیاردی نفرات تازه وارد سرخپوشان است که هیچ یک بازی ملی در کارنامه فوتبالی خود ندارند و فقط چون سرمربی اصرار بر حفظ آنها داشته، به این شکل قرارداد بسته اند.

انتظار می رود نهاد های نظارتی به این مسئله ورود کرده و به طور دقیق بررسی کنند که چرا همه خرید های از یک شرکت خاص انجام شده و این شرکت چه ارتباط با برخی از اعضای کادرفنی این تیم دارد.

فوتبال ایران گرفتار دلالان پرورش یافته توسط مدیران و مربیان/ وقتی هیچ عزمی برای مبارزه با فساد نیست

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1495

به "پای یک شرکت خاص در میان است، قرارداد های چند میلیاردی با بازیکنان غیر ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای یک شرکت خاص در میان است، قرارداد های چند میلیاردی با بازیکنان غیر ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید