تور برزیل: برزیل یا آرژانتین حریفان احتمالی تیم ملی، 6 بازی برای جام جهانی

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران، حسن کامرانی فر در مورد برنامه ریزی برای بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور بهتر در جام جهانی 2022 قطر گفت: همانطور که می دانید برزیل و آرژانتین یک ملاقات عقب افتاده در انتخابی جام جهانی دارند که قرار است در قطر برگزار گردد. با یکی از این دو تیم صحبت شده تا با آنها یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

تور برزیل: برزیل یا آرژانتین حریفان احتمالی تیم ملی، 6 بازی برای جام جهانی

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه نمود: 4 تیم از 6 حریف احتاقتصادی تیم ملی ایران جزو برترین ها هستند و در رده های بالای رنکینگ فیفا حضور دارند. دو تیم هم در رتبه های میانی که قصد داریم تیم هایی را انتخاب کنیم که بازی های شان به حریفان ما نزدیک است. از این رو با پرو، نیوزیلند و چند کشور دیگر هم مذاکره نموده ایم که بلافاصله پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برگزاری بازی های محبت آمیز با توجه به موضوعات اقتصادی سخت است. یک تا دو تیم درخواست بازی پشت درهای بسته و بدون پخش تلویزیونی نموده اند که باز هم در بحث آمادگی تیم ملی ایران خوب است.

کامرانی فر تاکید نمود: اسکوچیچ هم در کوشش است و امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد تا بتوانیم در فیفا دی اول که تعداد روزهایش بیشتر است و بعلاوه فیفا دی دوم بازی محبت آمیز برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2331

به "تور برزیل: برزیل یا آرژانتین حریفان احتمالی تیم ملی، 6 بازی برای جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: برزیل یا آرژانتین حریفان احتمالی تیم ملی، 6 بازی برای جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید