فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برنامه ریزی دقیق می خواهد

به گزارش تفطن، غلامرضا فتح آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران با ابراز خرسندی از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر گفت: من هم مانند تمام ایرانی ها خوشحالم که تیم ملی کشورمان توانست یکبار دیگر به جام جهانی صعود کند. حضور در این تورنمنت بزرگ و پربیننده، اعتبار فوتبال ما را بیشتر و بیشتر خواهد نمود و ملی پوشان کشورمان در کل جهان دیده می شوند.

فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برنامه ریزی دقیق می خواهد

فتح آبادی در ادامه توضیح داد: صعود ما به جام جهانی قطعی شده، حالا باید با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی به فکر حضوری پرقدرت در جام جهانی باشیم. باید از هر لحاظ خود را آماده حضور در این تورنمنت بزرگ و پربیننده کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: تمام تیم هایی که به جام جهانی صعود می نمایند، کوشش خود را خواهند کرد تا با برترین امکانات وارد این مسابقات شده، نتایج قابل قبولی کسب نموده و به مراحل بعد صعود نمایند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید از همین امروز به فکر برنامه ریزی دقیق مانند برگزاری اردوهای منظم و بازی های تدارکاتی با تیم های قوی و صاحب نام که بتواند باعث پیشرفت فوتبال ما گردد و تیم ملی ما به هماهنگی کامل برسد، باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید کادر فنی برای جام جهانی دچار تغییر یا تقویت گردد؟ گفت: فدراسیون فوتبال باید در این زمینه تصمیم گیرنده اصلی باشد. به طور حتم تیم هایی که به جام جهانی صعود می نمایند، به مراتب قوی تر از تیم هایی هستند که در مرحله مقدماتی با آنها بازی نموده ایم. فدراسیون فوتبال باید تصمیم نهایی بگیرد که آیا با همین کادر فنی کارش را ادامه دهد یا به مربیان بزرگ خارجی روی بیاورد که بتواند از دانش بالایشان استفاده کند؟

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در سرانجام اعلام کرد: زمان به سرعت می گذرد. به قول قدیمی ها چشم بر هم بزنیم، جام جهانی آغاز می گردد. امیدوارم کسانی که مسئولیت خطیری در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دارند، از همین امروز کار را آغاز نموده و با یک برنامه ریزی صحیح، تیم ملی را آماده حضوری پرقدرت در جام جهانی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2306

به "فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برنامه ریزی دقیق می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی برنامه ریزی دقیق می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید