برگزاری جلسات آنلاین ویدیویی باکیفیت و سریع

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف گسترش فرهنگ دورکاری و برگزاری جلسات غیرحضوری و آنلاین، نرم افزاری را طراحی نموده است.

برگزاری جلسات آنلاین ویدیویی باکیفیت و سریع

با استفاده از این نرم افزار شرایطی فراهم می شود که هر شرکت یا استارت آپ بتواند به راحتی و آسانی جلسه آنلاین خودش را برگزار کند، بدون اینکه نیازی به نصب نرم افزار داشته باشد.

برگزاری جلسات بدون وابستگی به سخت افزار و سیستم عامل و مرورگر بوده و اعضای جلسه هم نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند و میزبان جلسه با ایجاد یک جلسه و کپی و ارسال لینک جلسه برای اعضا، میتواند آنها را دعوت به جلسه کند.

هر عضو جلسه هم صرفا با کلیک روی همان لینک میتواند وارد جلسه شود.

با توجه به اینکه کلیه سرورها و زیرساخت سرویس روبرو در بستر شبکه ملی اطلاعات مستقر است هیچکدام از محدودیت های استفاده سرویس های خارجی وجود ندارد و اصلا نیازی به نصب فیلتر شکن نیست. علاوه بر این به علت استقرار در شبکه ملی اطلاعات و استفاده کردن از ترافیک داخلی، کیفیت و پایداری جلسه آنلاین افزایش پیدا نموده است و همانگی و انطباق کامل صدا و تصویر کاملا مشهود است.

تعرفه ترافیک مصرفی استفاده نمایندگان سرویس روبرو نیز نیم بها محاسبه می شود. با استفاده از این سیستم علاوه بر انطباق کامل و مناسب محیط سرویس روبرو با زبان فارسی، پشتیبانی مداوم اجرایی و فنی نیز برقرار بوده و امکان تعامل و یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها و سرویس های مشتریان و ارائه وب سرویس و انواع کیفیت های تصویر به راحتی امکان پذیر است.

از آنجاکه این سرویس از زیرساخت ابری برای برگزاری جلسات آنلاین استفاده می نماید، دسترسی، همکاری و تعامل برای کاربران را به راحتی امکان پذیر می نماید و همواره دسترسی به آخرین ورژن، قابلیت ها و امکانات سرویس روبرو وجود دارد.

همچنین کاربران نگران پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات نیستند و توسط متخصصان شرکت به صورت مداوم و اتوماتیک در حال اجرا است. در مجموع زیرساخت ابری برگزاری جلسه آنلاین باعث افزایش سرعت، مقایس پذیری، بهره وری، عملکرد و اطمینان مشتریان می شود

برای شرکت ها و استارت آپ هایی هم که نسبت به برندینگ خود نگرانی دارند، این امکان فراهم است تا جلسه آنلاین تصویری را روی دامنه یا زیردامنه اختصاصی خود برگزار نمایند یا بنا به درخواست آنها لوگوی شرکت یا سازمان مربوط، داخل اتاق جلسه یا حتی داخل استریم ویدئو ارائه دهنده جهت برندینگ نمایش داده شود.

این سرویس دارای مجوز دانش بنیان سطح یک از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجوز فعالیت و استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است و یک محصول کاملا بومی شده را به فراوری رسانده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1107

به "برگزاری جلسات آنلاین ویدیویی باکیفیت و سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسات آنلاین ویدیویی باکیفیت و سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید