بسالو (Besalu) زیباترین شهر قرون وسطایی اروپا

به گزارش تفطن، خیلی ها بسالو (Besalu) را به عنوان یکی از زیباترین شهرهای قرون وسطایی اسپانیا می‌شناسند. این شهر در اوایل قرون وسطی اهمیت فراوانی داشت. در آن زمان Wilfred، کنت Besalu، کل کاتالونیا را متحد کرده بود و باعث شده بود این شهر به مرکزی پر اهمیت در اسپانیا تبدیل شود.

بسالو (Besalu) زیباترین شهر قرون وسطایی اروپا

تعداد زیادی ساختمانهای تاریخی، معماری شگفت‌انگیز قرون وسطایی کاتالان را نشان میدهد و گردشگران تور اروپا را به این شهر می‌کشانند. یک پل قرن دوازدهمی به سبک رومی بر روی رودخانه Fluvia و کلیسای باشکوه قرن یازدهمی Sant Pere مشهورترین جاذبه‌های این شهر میباشند. بسالو مقصد کسانی است که در یک سفر یک روزه از مناطق دیگر به این شهر می‌آیند.

وقتی در کاتالان هستید، Besalu مقصدی عالی برای یک سفر یک روزه میباشد. در این شهر شما می‌توانید با تاریخ اسپانیا در قرون وسطی آشنا شوید. بناهای این شهر به خوبی حفظ شده‌اند و محیط کوچک شهر دیدن همه آن‌ها را برای شما فراهم مینماید. تمام طول سال برای دیدن این شهر عالی است. Besalu در منطقه آب و هوایی معتدل قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی به بسالو برسید. این شهر در فاصله 30 دقیقه‌ای سواری از Girona و به فاصله یک ساعت و نیمی از بارسلون و Costa Brava قرار دارد.

انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 29

به "بسالو (Besalu) زیباترین شهر قرون وسطایی اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بسالو (Besalu) زیباترین شهر قرون وسطایی اروپا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسالو (Besalu) زیباترین شهر قرون وسطایی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید