برترین زمان سفر به میکونوسبرترین زمان سفر به میکونوس

به گزارش تفطن، برترین زمان سفر به میکونوس

جزیره میکونوس در یونان، محبوب ترین جزیره این کشور نزد گردشگران است؛ سواحل زیبا با شن های سفید رنگ، بافت قدیمی خانه ها که سفید رنگ و آرامش بخش است و با رنگ شن سواحل همخوانی دارد و یادگارهایی تاریخی در این جزیره، همانند آسیاب های بادی، همه و همه بر جذابیت های جزیره میکونوس یونان می افزاید. اغلب، مسافرانی میکونوس را برای سفر انتخاب می نمایند که دنبال جایی برای آرامش و استراحتی چند روزه اند. به همین دلیل در سفر به میکونوس باید شرایط آب و هوایی را چک کرد و برترین زمان سفر به میکونوس را انتخاب کرد.

برترین زمان سفر به میکونوسبرترین زمان سفر به میکونوس

میکونوس از نظر طبقه بندی آب و هوایی، مثل سایر جزیره های دریای اژه، آب و هوایی اقیانوسی دارد؛ اختلاف دما بین فصل های سرد و گرم وجود دارد اما خبری از تابستان های بسیار گرم و زمستان های بسیار سرد و برفی نیست. گرم ترین ماه های سال در میکونوس، از اواخر بهار تا اواسط تابستان است یعنی ماه های خرداد، تیر و مرداد. سردترین ماه های سال نیز اواخر پاییز است تا اواسط زمستان یعنی آذر، دی و بهمن. در این ماه ها گاهی دمای هوا تا 3-4 درجه نیز پایین می آید.

برترین قیمت بلیط میکونوس

برترین هتل های میکونوس

برترین زمان سفر به میکونوس فصل گرم این جزیره است؛ فصلی که از نیمه های اردیبهشت آغاز می گردد و تا نیمه های مهر و گاهی آبان نیز ادامه دارد. در این زمان هوا گرم و مطبوع است و به خوبی می توان از آفتاب و سواحل زیبای جزیره لذت برد. خوب است بدانید در فصل تابستان که هوا گرم است معمولا دمای هوا از 30 درجه بیشتر نمی گردد و به همین علت هم حتی گرمای تابستان جزیره میکونوس آزاردهنده نخواهد بود.

جزیره میکونوس؛ بهشت ساحلی یونان

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2473

به "برترین زمان سفر به میکونوسبرترین زمان سفر به میکونوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به میکونوسبرترین زمان سفر به میکونوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید