بهترین سوغاتی های مالزی

به گزارش تفطن، خرید سوغاتی یکی از شیرین‌ترین کارهایی است که در تور مالزی می‌توانید انجام بدهید. در این مقاله شما را با سوغاتی‌های محبوب کشور مالزی آشنا خواهیم کرد.

بهترین سوغاتی های مالزی

خرید بافتنی های رنگارنگ (Hand Woven Crafts) در مالزی

در مالزی با استفاده از چوب بامبو، پوسته نارگیل و برگ پندان به صورتی هنرمندانه وسایلی مانند کیف‌های دستی، کیسه‌های رنگارنگ زیبا و سبد بافتنی را بخرید. کیف‌های بافتنی یکی از ارزان‌ترین سوغاتی‌هایی هستند که تنها با پرداخت 6 هزار تومان می‌توانید آن‌ها را بخرید

خرید باجو کبایا (Baju Kebaya) در مالزی

باجو کبایا یک نوع لباس زنانه سنتی مخصوص بانوان مالزی می‌باشد که به عنوان سوغاتی می‌تواند یک هدیه ارزنده باشد. این لباس در طرح‌های مختلفی در مالزی به فروش می‌رسند.

اگر قصد خرید باجو کبایا را در تور مالزی دارید، نیاز نیست مجموعه کامل از باجو کبایا را تهیه نمایید و تنها بلوز و یا دامن آن را بخرید، چرا که یک دست کامل این لباس حدودا 100 هزار تومان قیمت دارد.

خرید تافی در مالزی

یک تافی خاص در مالزی به نام دودل (Dodol) وجود دارد که از بهترین سوغاتی‌هایی تور مالزی به شمار می‌رود. این تافی شیرین بوده و در اصل رنگ قهوه‌ای دارد اما در سال‌های اخیر به رنگ های دیگر هم تولید شده می‌شود .این خوراکی خوشمزه عطر و بویی داشته و بسیار خوشمزه است. شما می‌توانید یک بسته بزرگ این تافی را به قیمت 29 هزار تومان خریداری کنید.

خرید پارچه کومبائو در مالزی

پارچه کومبائو (Pua Kumbu) نام نوعی از پارچه‌های مالزیایی می‌باشد که رنگ و طرحی زیبا داشته و جنس ان از پنبه است. با خرید کومبائو با هنر مردمان مالزی بیشتر آشنا خواهید شد. در گذشته از این پارچه برای پوشش رهبران مذهبی استفاده می‌کردند و نوعی پارچه تشریفاتی به شمار می‌رود.

خرید دمپایی های دسبافت در مالزی

دمپایی های رنگارنگ مالزی (Beaded Slippers) با مروارید و گل دوزی‌های زیبا از سوغات اصیل مالزی هستند. اغلب این دمپایی‌ها طرح‌های گل، پرنده و حیوانات زیبا دارند. این دمپایی‌ها با نام یونیا (yonya) هم شناخته شده‌اند و قیمت آن‌ها در حدود 855 هزار تومان است.

انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 99

به "بهترین سوغاتی های مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سوغاتی های مالزی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سوغاتی های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید