بهترین مراکز خرید کرابی

به گزارش تفطن، خرید یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که در کرابی باید آن را امتحان کنید. مراکز خرید مدرن، سواحلی زیبا و جاذبه‌های تاریخی متنوع باعث شده است تا گردشگران بسیاری را با تور کرابی به سوی خود جذب می‌کنند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید کرابی آشنا خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید کرابی

بازار مهارات سوییس کرابی

بازار Maharat Sois محل خرید و فروش لوازمی همچون نساجی، پوشاک، خیاطی و وسایل پزشکی است.

بازار کرابی Krabi Markets

این بازار هر دو روز و یک شب یک بار در هفته می باشد که محل خرید فروش مواد غذایی می باشدآدرس : Henthanon with Chuthamatساعت کاری روزها از ساعت 10 صبح و ساعت کاری شبها ساعت 10 شب است. خرید یکی از  بهترین جاذبه‌هایی است که در تور کرابی می‌توانید تجربه کنید.

مرکز خرید Downtown Krabi Shopping

این مرکز محلی برای خرید و فروش ابزار کشاورزی اسباب‌بازی کودکان کالاهای خانگی و ماشین آلات است.

مرکز خرید بیگ سی کرابی

این مرکز خرید برای خرید انواع پوشاک، مواد غذایی، کیف و کفش و چرم مناسب بوده و یکی از بهترین جاذبه‌های خرید تور تایلند به شمار می‌رود. برای رسیدن به این مرکز باید آدرس Phet Kasem Road, Route 4 to the airport را دنبال کنید.

فروشگاه عتیقه کرابی Antiques

این فروشگاه در محله مهاراجا قرار گرفته و یکی از بزرگترین عتیقه فروشی‌های شهر کرابی برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. بیشتر اجناس این فروشگاه به 2000 سال قبل و خیلی اجناس قدیمی است که بسیار با ارزش هستند.

مرکز شهر خرید کرابی

Krabi Town Shopping یک مرکز خرید عالی برای هر آن چه به آن نیاز دارید است. این مکان از  قدیمی‌ترین جاذبه‌های خرید در این شهر به شمار می‌رود.

بازار صنایع دستی کرابی

در این محل فروش پارچه و صنایع دستی و زیبای تایلند خرید و فروش داشته که قدمت صنایع دستی تایلندی 2000 سال قدمت دارند و بسیار زیبا و ارزنده هستند.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 103

به "بهترین مراکز خرید کرابی" امتیاز دهید

6 کاربر به "بهترین مراکز خرید کرابی" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید