بهترین مقاصد گردشگری در جنوب آلمان

به گزارش تفطن، بهترین مقاصد جنوب آلمان

جنوب آلمان نه تنها از نظر مالی یک منطقه ای قوی به شمار می رود بلکه محلی برای جاذبه های گردشگری فوق العاده این کشور می باشد. اینجا دقیقا همان مکانی است که شما می توانید جنگل سیاه، کوه های آلپ و بسیاری از رودخانه ها مانند دانوب، راین و رون را مشاهده کنید. در سراسر این منطقه می توان قلعه های افسانه ای، تاکستان های انگور و همچنین کوه هایی که در افق قرار گرفته اند را مشاهده نمود. در این مطلب می خواهیم بهترین مقاصد جنوب آلمان را به شما معرفی نماییم پس ما خبرنگاران همراه شوید.

بهترین مقاصد گردشگری در جنوب آلمان

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

دریاچه کنستانس | Lake Constance

این دریاچه یخ زده که از بهترین مقاصد جنوب آلمان به شمار می رود یکی از بزرگترین ها در اروپا بوده و در امتداد مرز سه کشور آلمان، اتریش و سوییس قرار گرفته است. باغ های زیبا، تاکستان ها و تالاب ها را می توان در نزدیکی دریاچه کنستانس مشاهده نمود. علاوه بر این تعدادی قلعه و صومعه نیز به سادگی در دسترس خواهند بود. سه راستا مختلف برای کشتی ها بین شهرهای بزرگ اطراف دریاچه وجود دارد که می توان با آن ها رفت و آمد نمود. علاوه بر این راستای نیز برای قطار وجود داشته تا در اطراف دریاچه حرکت نموده و در تمامی نقاط قابل توجه توقف می کند.

وورزبرگ | Wurzburg

این شهر باواریایی برای سال های طولانی به عنوان یکی از خانه های مهم سلطنتی برای اسقف اعظم به شمار می رفته است. کاخ باروک یا ساختمان وورزبورگ، یکی از زیباترین نمونه های معماری اروپایی و یکی از بهترین خانه های سلطنتی اروپا و همچنین از جمله بهترین مقاصد جنوب آلمان می باشد. متفاوت بودن و خاص بودن این ساختمان را می توان از نقاشی های دیواری و پله های پیچیده داخل کاخ متوجه شد. علاوه بر این یکی دیگر از نکات قابل توجه شهر کلیسای آن است که یکی از قدیمی ترین ها در آلمان بوده و در قرن هشتم میلادی بر روی یک عبادتگاه ساخته شده است.

جنگل سیاه | Black Forest

این منطقه به خاطر افسانه هایش شناخته می گردد. دامنه های کوچک این کوه ها برای ساعت های خود معروف می باشند و ساعت های مچی و دیواری توسط صنعتگران در این منطقه ساخته می شوند. زمین های تپه ای، دریاچه های دوست داشتنی و راستاهای مسکونی در جنگل های سیاه بهترین مکان برای پیاده روی و دوچرخه سواری در طول تابستان می باشد. در فصل زمستان می توان از دامنه این کوه ها برای اسکی استفاده نمود.

بامبرگ | Bamberg

بامبرگ با معماری دوست داشتنی آن به ویژه در قسمت های قدیمی مرکز شهر مشهور بوده و یکی از بهترین مقاصد جنوب آلمان می باشد. دو جاذبه مورد توجه در این شهر وجود داشته که یکی مجسمه ای قدیمی و معروف به نام DOM بوده و یک سوارکار ناشناخته و جوان را نمایش می دهد. دومین جاذبه این منطقه آلتس راتوس (Altes Rathaus) بوده که ساختمانی است در وسط رودخانه با اتاق هایی که بالای آب قرار گرفته اند. علاوه بر این در این شهر یک جشنواره به نام Sandkerwa به مدت شش روز برگزار می گردد که صدها هزار بازدیدنماینده در هر ماه اوت برای غذا و نوشیدنی و ورزش های محلی به بامبرگ مراجعه می نمایند.

مونیخ | Munich

این شهر که پایتخت باواریا می باشد پرجمعیت ترین شهر در جنوب آلمان می باشد. این شهر در رودخانه ایسار در جنوب باواریا واقع شده است. مونیخ که از بهترین مقاصد جنوب آلمان می باشد برای معماری زیبای آن، فرهنگ خوب و جشنواره جواهرات سالانه آن مشهور می باشد. اگرچه که این شهر امروزه بزرگ شده است، اما شهر اصلی دیوارکشی شده قرون وسطایی که به Alstrading شناخته می گردد را می توان در مرکز شهر مشاهده نمود. این ناحیه به همراه باقی مانده دیواره ها ارزش یک پیاده روی را دارد.

روتنبرگ اوبدرتوبر | Rothenburg ob der Tauber

این شهر که در امتداد جاده ای رمانتیک قرار گرفته به دلیل مرکز قرون وسطایی خود از قرن چهاردهم میلادی شناخته شده است. بر اساس تاریخچه جنگ های اروپایی و جنگ های جهانی، تعداد زیادی از شهرهایی که معماری باستانی را داشتند از بین رفته اند و این شهر یکی از بهترین مقاصد جنوب آلمان بوده که نمونه ای باقی مانده از سبک قدیمی معماری قرون وسطا را به نمایش می گذارد. این شهر کوچک تنها 6 هزار نفر جمعیت داشته اما گردشگران بسیاری به وسیله اتوبوس خود را به این منطقه می رسانند. بازدید از بازار میدان، برج تالار شهر، موزه جنایات و مجازات قرون وسطی و میدان پلونلین را از دست ندهید. اگر زمان داشته باشید می توانید با پیاده روی در اطراف دیواره های شهر مناظری زیبا را برای عکاسی مشاهده نمایید.

هایدلبرگ | Heidelberg

با وجود گنجینه های تاریخی مانند پل قدیمی قرون وسطایی، قلعه هایدلبرگ، کلیسای روح القدس و خانه شوالیه سنت جورج، جای تعجب نیست که شهر هایدلبرگ به عنوان یکی از مهمترین مقاصد جنوب آلمان شناخته گردد. این شهر زیبا در طول جنگ جهانی دوم مورد آسیب واقع شده و باروک مرکزی شهر همچنان باقی مانده است. هادلبرگ محل قدیمی ترین دانشگاه آلمان بوده و تاریخچه قدیمی خود را در این زمینه می تواند به وسیله ردپای فیلسوف ها و استادان بر روی مناظر اطراف این شهر مشاهده نمود.

فوسن | Fussen

در نزدیکی صخره های کوه های آلپ، روستای کوچکی به نام فوسن در جنوب جاده رومانتیک قرار گرفته است. این روستا که از بهترین مقاصد جنوب آلمان می باشد در نزدیکی قلعه هایی همچون نیوشوان اشتین (Neuschwanstein) و هوهنشوانگو (Hohenschwangau) قرار گرفته که از دلایل مهم مسافرت ها به جنوب آلمان است. این شهر به دلربای Hohes Schloss یا قلعه بالا مشهور می باشد. این ساختمان قرون وسطایی دارای نماد دوست داشتنی توهم نوری (Trompe loeil) در خارج آن بوده و همچنین یک برج ساعت خیره نماینده که از مشهورترین ویژگی های آن است. علاوه بر این، روستا دارای یک صومعه بوده که به نام سنت منگ شناخته می گردد. در این منطقه بسیاری از دریاچه ها و راستاهای پیاده روی زیبا وجود دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. می توانید برای این منطقه بین یک تا دو روز زمان در نظر بگیرید.

سراسر آلمان پر از زیبایی های طبیعی و همچنین آثار تاریخی باقی مانده از قرون وسطی است. هرچند بسیاری از معماری ها و ساختارهای هنری در طول جنگ های اروپا و جنگ های جهانی از بین رفته اند اما با این حال بر روی تپه ها و کوه ها و در روستاهای آلمان می توانید باقی مانده هایی از هنر معماری در آن موقع را مشاهده کنید.

منبع: www.touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 468

به "بهترین مقاصد گردشگری در جنوب آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری در جنوب آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید