بورس شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، سبزپوشی یکدست بازار سهام

به گزارش تفطن، به گزارش تجارت نیوز، در شروع معاملات شنبه 6 اردیبهشت، شاخص کل با رشدی 18 هزار واحدی و قرار دریافت در پله 760 هزار تایی رکورد تازه دیگری را به ثبت رساند.

بورس شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، سبزپوشی یکدست بازار سهام

در 45 دقیقه ابتدایی معاملات بازار سهام، سه نماد فارس، فملی و رمپنا به ترتیب با 2444، 1219 و 868 واحد، بیشترین تاثیر مثبت را در این رشد چشمگیر شاخص به نام خود ثبت کردند. همچنین سه نماد ذوب، زاگرس و ومهان نیز تاثیرگذارترین نمادهای فرابورس بودند.

بورس در حالی معاملات خود را شروع نموده که بسیاری از نمادها در گروه های مختلف صنعت با صف خرید سنگین همراه هستند و به نظر می رسد با چنین تقاضایی بورس همچنان فرایند صعودی خود را حفظ کند. سبزپوشی بورس در حدی است که تنها 6 نماد بورسی و 7 نماد فرابورسی در محدوده منفی معامله می شوند.

در 45 دقیقه ابتدایی معاملات بورس، بیش از 270 هزار معامله صورت گرفته که طی آن بیش از یک میلیارد و 500 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال دادوستد شدند. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از 12 هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است. در معاملات بورس سه نماد شیران، شبندر و فملی بییشترین ارزش معاملات و غگل، وبصادر و وتجارت نیز بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده اند.

بورس در حالی اولین روز معاملاتی خود را در هفته جاری شروع نموده که در هفته گذشته نیز شاخص کل رشدی 14 درصدی را به ثبت رسانده و وارد ابرکانال 700هزارواحدی شده بود. همچنین مطابق با هفته گذشته معاملات سه نماد شگویا، تملت و زکوثر از ساعت 12:35 تا 13:30 و معاملات شستا از ساعت 13:31 تا 14:30 انجام خواهد شد تا فشار بر سامانه معاملاتی کاهش یابد.

بورس هفته خود را در حالی اغاز نموده که بیشتر کارشناسان تجارت نیوز پیش بینی بازاری صعودی را برای این هفته داشته اند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1260

به "بورس شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، سبزپوشی یکدست بازار سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس شنبه چگونه بازگشایی شد؟ ، سبزپوشی یکدست بازار سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید