تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم انگاشته تعیین شد

به گزارش تفطن، کمپانی برادران وارنر نسخه بلوری فیلم انگاشته را در آذرماه منتشر خواهد نمود تا مهم ترین فیلم اکران شده در دوران کرونا بالاخره راهی نمایش خانگی گردد.

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم انگاشته تعیین شد

طی ماه های اخیر و با همه گیری کروناویروس چرخه همیشگی فراوری و اکران فیلم های سینمایی با اختلال روبرو شد و بسیاری از کمپانی های عظیم تاریخ اکران آثارشان را حداقل تا سال 2021 به تعویق انداختند. اما در این کمپانی برادران وارنر و کریستوفر نولان فیلم انگاشته را روی پرده بردند تا در راستای همگام سازی صنعت فیلم سازی با این بحران دنیای قدم بردارند. انگاشته تا به امروز در آمریکا کمتر از 55 میلیون دلار فروخته، اما اوضاع فروش این فیلم در بازارهای دنیای بهتر بوده و جدیدترین ساخته نولان در مجموع پس از 8 هفته اکران توانسته به 350 میلیون دلار فروش دست یابد. حالا کمپانی برادران وارنر میخواهد در تاریخ 25 آذر (15 دسامبر) نسخه بلوری فیلم انگاشته را هم روانه بازار کند تا تمام سینمادوستان این امکان را داشته باشند که در خانه های شان پرفروش ترین فیلم دوران کرونا را تماشا نمایند.

  • به نظر مایکل کین انگاشته بهترین فیلم اکشن تاریخ است

در نسخه بلوری این فیلم، مستند یک ساعته ای تحت نام نگاهی به دنیا با روشی جدید: ساخت انگاشته واقع شده است که طی آن فرایند ساخت فیلم از منظر تیم سازنده روایت می گردد.

نولان چندی قبل در گفت وگویی با لس آنجلس تایمز بیان نموده بود میزان فروش فیلم انگاشته نباید سایر کمپانی های فیلم سازی را درباره اکران آثارشان مردد کند؛ زیرا با توجه به شرایط فعلی دنیا این کمپانی ها به جای به تعویق انداختن مداوم اکران فیلم های شان می بایست به دنبال راه هایی برای کسب سود و سرمایه در دوران کرونا باشند.

عموم منتقدین و سینمادوستان انگاشته را دوست داشتند، اما این فیلم بر اساس امتیازات و بازخوردها در میان بهترین فیلم های نولان قرار نمی گیرد. امتیاز انگاشته در پایگاه های راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب 71 از 100 و 69 از 100 شده است. این فیلم داستان یک مامور سی آی ای را روایت می نماید که به هنگام کوشش برای جلوگیری از آغاز جنگ دنیای سوم توسط نیروهای روس دستگیر و شکنجه می گردد و همین اتفاق سرآغاز اتفاقات پیچیده داستان است. از میان بازیگران انگاشته می توان به جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره نمود.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1601

به "تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم انگاشته تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم انگاشته تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید