تبریز، جرج لیکنز: کار کردن کنار من سخت است چون دوست دارم همه چیز عالی باشد، برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانم را تعویض کردم

به گزارش تفطن، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانش اقدام به تعویض آنها در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز نموده است.

تبریز، جرج لیکنز: کار کردن کنار من سخت است چون دوست دارم همه چیز عالی باشد، برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانم را تعویض کردم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، جرج لیکنز پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: اول از همه به خاطر دریافت سه امتیاز خوشحالم، چرا که بازی دربی بود و ما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به سرمربی تیم حریف هم تبریک می گویم به خاطر عملکرد خوبی که در این تیم داشته است. همان طور که گفتم پیش بینی می کردیم بازی سختی باشد و این طور هم شد. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم و این طبیعی است. وقتی موقعیت های زیادی را از دست می دهید ممکن است گل بخورید و نتیجه عوض گردد.

برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانم را تعویض کردم

از سه روز پیش نگران این بازی بودم، چون می دانستم ماشین سازی تیم خوبی است.، وی با بیان این جمله اضافه کرد: به خاطر کارت زردهایی که بازیکنان ما دریافتد نمی خواهم زیاد صحبت کنم، اما به نظرم داور کارت زردهای اَلکی داد، به خصوص به استوکس. در خصوص تعویض سوگیتا هم باید بگویم او کوشش زیادی کرد و نمایش خوبی داشت. شجاعی هم سه کارته بود و ممکن بود کارت بگیرد و از بازی بعد محروم گردد. به همین دلیل او را تعویض کردیم. در واقع از محرومیت بازیکنان مان جلوگیری کردیم. ما در نیمه دوم گل دوم را زدیم و فرصت هایی داشتیم تا گل های بعد را بزنیم، اما نشد. به خاطر فشار تمریناتی که در هفته گذشته داشتیم طبیعی بود بازیکنانم به لحاظ بدنی شرایط همیشگی را نداشته باشند. قبل از خاتمه سال یک بازی مهم با پدیده داریم و امیدواریم این بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و خود را آماده شروع سال جدید کنیم.

کار کردن کنار من سخت است چون دوست دارم همه چیز عالی باشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص تعویض های خود در این دیدار توضیح داد: به نظرم ما در نیمه اول بیش از اندازه موقعیت های مان را از دست دادیم. من بین دو نیمه به بازیکنانم هشدار دادم که قبل از اینکه بخواهند نمایشی بازی نمایند، باید ابتدا چند گل بزنیم و بعد راحت بازی کنیم. ما در نیمه اول خوب نبودیم و حتی کمی هم شانس آوردیم. همچنین امروز به خاطر طرفداران کمی که به استادیوم آمده بودند، سورپرایز شدم! ما در تمام بازی های خانگی قبل پیروز شده و در دو مسابقه بیرون از خانه هم مساوی کسب نموده بودیم. من به خاطر تمام افرادی که در اطرافم هستند، خوشحالم. کار کردن کنار لیکنز سخت است، چون دوست دارم همه چیز عالی باشد و الآن کسانی که کنار من هستند کارشان را به خوبی انجام می دهند.

در نیمه اول آن چیزی که می خواستم نبودیم

لیکنز در واکنش به سوال خبرنگاری درباره استقبال کم طرفداران اعلام کرد: من از تمام طرفدارانی که امروز به استادیوم آمده بودند، تشکر می کنم. شاید استقبال کم طرفداران طبیعی باشد، چون الان نزدیک سال جدید هستیم و همه درگیر کارهای شخصی خود هستند. به هرحال از حمایت امروز مردم تشکر می کنم. ما بهترین طرفداران ایران را داریم و آنها پرشور هستند. حتی وقتی طرفداران مان داخل استادیوم نیستند، حس شان را ما احساس می کنیم. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم و خستگی دقایق خاتمهی هم به خاطر تمرینات سخت هفته گذشته بود. فکر می کنم از الان باید آماده بازی هفته بعد با پدیده شویم. بعد از بازی با پدیده هم قرار است بازیکنان به تعطیلات نوروزی بروند. من سال نو و نوروز را هم به شما تبریک می گویم و برای شما آرزوی سلامتی می کنم. قبل از هر چیز ما بازی با پدیده را پیش رو داریم باید این بازی را انجام دهیم. بابت امروز هم می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. در نیمه اول آن چیزی که می خواستم نبودیم، اما در نیمه دوم با صحبت هایی که انجام دادیم، خواسته های مان در زمین انجام شد و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 338

به "تبریز، جرج لیکنز: کار کردن کنار من سخت است چون دوست دارم همه چیز عالی باشد، برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانم را تعویض کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، جرج لیکنز: کار کردن کنار من سخت است چون دوست دارم همه چیز عالی باشد، برای جلوگیری از محرومیت بازیکنانم را تعویض کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید