ترخیص 5000 موتورسیکلت رسوبی طی 72 ساعت

به گزارش تفطن، تهران(پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد در 72 ساعت گذشته حدود 5000 موتورسیکلت توقیفی از پارکینگ ها ترخیص شده اند.

ترخیص 5000 موتورسیکلت رسوبی طی 72 ساعت

سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از فرایند ترخیص موتورسیکلت های رسوب شده از یکی از پارکینگ های شهر تهران گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از 830 هزار موتورسیکلت بود که از سال 90 در پارکینگ های سراسر کشور وجود دارند.

وی اضافه کرد: این موتورسیکلت ها در پارکینگ های 1347 شهر به دلایل مختلفی متوقف هستند که عمده آن ها تخلفات رانندگی بوده است؛ موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، خاتمه تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت ها گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از 18 آبان در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد. هزینه نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالیانه حدوداً یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود 220 هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت ها می خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را کنند.

وی اعلام کرد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت ها تا 18 دی ماه سال جاری است که لازم است مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی اجرا خواهیم کرد.

هادیانفر ادامه داد: در 72 ساعت گذشته حدود 5000 موتورسیکلت توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت های بیشتری ترخیص شوند.

براساس گزارش سایت پلیس، هادیانفر در خاتمه شرح داد: درخواست ما از موتورسیکلت سواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ ها بر نگردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1618

به "ترخیص 5000 موتورسیکلت رسوبی طی 72 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص 5000 موتورسیکلت رسوبی طی 72 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید