آشنایی با تفریحات پوکت

به گزارش تفطن، تفریحات پوکت، یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب گردشگران به جزیره پوکت هستند. در این مقاله شما را با بهترین تفریحاتی که در تو پوکت می‌توانید به  سراغ آن‌ها بروید، آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با تفریحات پوکت

گردشگران تور پوکت با هر بودجه و سنی می توانند از مراکز تفریحی پوکت لذت ببرند . پوکت به عنوان یک جزیره گرمسیری ، سرگرمی های آبی و زمینی فراوانی برای گردشگران فراهم است . هرکس با توجه به سلیقه خود می تواند تفریحی را انتخاب کند . مینی گلف ، شنا ، غواصی و قایقرانی از جمله محبوب ترین سرگرمی ها در پوکت می‌باشد.

هر زمانی از سال که با تور پوکت همراه شوید این شهر چیزهای زیادی برای شما دارد. با توجه به فراوانی سواحل، پارک ها و جنگل ها طیف وسیعی از انتخاب ها پیش رویتان خواهد بود.

سواحل پوکت یکی از بهترین جاذبه های تفریحی این جزیره هستند. سواحلی زیبا و دست نخورده که مکان خوبی برای شنا ، حمام آفتاب گرفتن ، غواصی ، قایقرانی و … می باشد . پارک های آبی پوکت همچنین مکان مناسبی برای ساعتها سرگرمی با خانواده تان است . اگر هم در سفر به پوکت ، بچه هایتان نیز شما را همراهی می کنند حتما سری به آکواریوم پوکت بزنید . ماساژ یکی از مهمترین تفریحات در پوکت است. بعد از یک روز پر فعالیت و خسته شدن ، ماساژ تایلندی حسابی شما را سرحال خواهد کرد .

انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 137

به "آشنایی با تفریحات پوکت" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با تفریحات پوکت" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید