توریست استرالیایی در اندونزی مورد تعرض جنسی نهاده شد

به گزارش تفطن، خبرنگاران: مقامات پلیس اندونزی اعلام کردند یک زن توریست استرالیایی در این کشور مورد تعرض جنسی قرار گرفته است. نیروهای پلیس در حال تعقیب فرد مهاجم هستند.

توریست استرالیایی در اندونزی مورد تعرض جنسی نهاده شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ پلیس اندونزی در جستجوی مردی است که به یک زن استرالیایی در ویلایش در یک جزیره توریستی در بالی به زور چاقو تجاوز نموده است.

رئیس پلیس محلی امروز (دوشنبه) اظهار داشت که یک زن 28 ساله روز شنبه و در حالی که همراه خانواده اش در نزدیک ساحل معروف کوتا مشغول سپری کردن تعطیلات بود مورد حمله فرد مهاجم نهاده شد.

ظاهرا فرد مهاجم شب و در حالی که قربانی در خواب بوده وارد اتاق شده و وی را مجبور به باز کردن گاوصندوق نموده است. مهاجم پس از مشاهده گاوصندوق خالی ابتدا به وی تجاوز نموده و سپس سه آی پد، دو تلفن همراه و 154 دلار پول نقد را به سرقت برده است.

حمله علیه توریست های خارجی در بالی به ندرت روی می دهند. با این حال در سال 2009 دو زن توریست ژاپنی کشته شده و تعداد دیگری نیز مورد تعرض جنسی نهاده شده اند.

این حمله در حالی صورت می گیرد که در ماه های اخیر هند شاهد موجی از حملات به زنان و دختران بوده است. در یکی از این حملات یک توریست سوئیسی توسط چندین مرد مورد تجاوز نهاده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 472

به "توریست استرالیایی در اندونزی مورد تعرض جنسی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریست استرالیایی در اندونزی مورد تعرض جنسی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید