آشنایی با سفر به تور تایلند در نوروز

به گزارش تفطن، آیا می دانید تور تایلند 97 و تور تایلند نوروز 97 یکی از خاطره انگیزترین تورهایی می باشد که بسیاری از افراد از آن استقبال کرده و از دسته مسافرت های به یادماندنی محسوب می گردد؟ امروز قصد داریم در مورد تور تایلند 97 و همچنین دیگر تورهای گردشگری مانند تور تایلند در نوروز 97 را از جهات مختلف مورد آنالیز قرار دهیم. آنالیز مکان های شگفت انگیز، شناسایی هتل های برتر در این سفر و زمان های مسافرت از دسته مسائل پراهمیت می باشد.

آشنایی با سفر به تور تایلند در نوروز

با تور تایلند سفر کنید

چرا تور تایلند را انتخاب کنیم؟

در نظر داشته باشید که برای انتخاب هر کشوری برای سفر ابتدا می بایست میزان محبوبیت و علت محبوبیت آن را مورد آنالیز قرار گرفته است. تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که می توان با قیمتی مناسب انتخاب نمود. علاوه بر قیمت می توان به تفریحات متنوع در کشور تایلند نیز اشاره داشت، شاید به جرات بتوان گفت در تایلند تمام تفریحات کاملاً یکجا فراهم می باشد و به اصطلاح یک تیر و چند نشان کرده اید. به عنوان مثال باغ وحش و معبدهای بودایی در این کشور بسیار شگفت انگیز می باشد. سواحل تایلند دارای شهرت بسیار زیادی می باشد. حتماً به گوشتان خورده که کشور تایلند به بهشت غواصان معروف است. از دیگر خصوصیات انتخاب تور تایلند وجود آب و هوای استوایی در این کشور می باشد. انتخاب تور تایلند برای نوروز 97 می توان برای همواره در خاطرتان بدرخشد.

بهترین زمان استفاده از تور تایلند در نوروز

یک نکته بسیار جالب در مورد کشور تایلند آب و هوای عجیب آن است، با نگاه به هواشناسی مناطق مختلف کشور تایلند دیده می گردد که آب و هوای تایلند همواره در حال تغییر می باشد و در واقع هر سمت از این کشور ساز خودش را می نوازد! اما سفر به تایلند در هیچ زمان از سال بد نخواهد بود. برای این ادعا دلیل های روشنی داریم. توریست های مختلف در این کشور گواه بر شرایط جوی بی نظیر آن در تمام فصول می باشد، اما می توان به جرات اعلام کرد که در ماه آوریل و یا فروردین به دلیل وجود جشن های گسترده و آب و هوایی بکر سفر به تایلند بسیار گسترده تر و تور تایلند اغلب دارای ازدحام می باشد. نمایشگاه گل و گیاه چیانک مای را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری تور تایلند در نوروز

یکی از جذاب ترین مناطق در تایلند پاتایا می باشد. اگر تور دوچرخه سواری RBB در این منطقه را امتحان نکرده اید وقت ا از دست ندهید، یکی دیگر از جاذبه های تایلند روستای فیل ها می باشد که دارای اسمی عجیب ولی معنی عمیق و تأمل انگیز است، در این روستا علاقمند به این موجود دوست داشتنی با شرایط زندگی آن آشنا شده و حتی می توانند به همراه آن قدم بزنند. نکته دوست داشتی غذا دادن به فیل ها می باشد. مجسمه بودای بزرگ یکی از مجسمه های طلایی رنگ بوده و دارای خیره کننده ترین منظره می باشد. عکاسان این منطقه را بسیار می پسندند. اگر زمان سفر به تمام مناطق تایلند را ندارید می توانید با مراجعه به مینی سیام ماکت هایی از بهترین آثار باستانی تایلند را مشاهده نمایید برج ایفل، کاخ کامالین، بر ج پیزا، و کاخ خای پادشاهی از دسته ماکت های معروف این منطقه هستند. موزه ریپلی که در مجاورت مرکز خرید رویال گاردن قرار گرفته است از دسته عجیب ترین اشیای دنیا را جمع آوری کرده است.

هتل های مشخص شده در تور تایلند در نوروز

با آنالیز هتل کشور تایلند می توانید نوروز 97 خود را در مناسب ترین هتلی که انتخاب می نمایید بگذرانید. یکی از هتل های میان رده در پوکت تایلند هتل 7Q Resident می باشد این هتل سه ستاره بوده و شامل 59 اتاق می باشد، این هتل دارای اتاق های ماساژ و بهترین سرویس دهید می باشد، استخر روباز در این هتل می تواند برای شما خاطره انگیز باشد. اگر به دنبال هتلی کمی مجهزتر می باشید می توانید به سراغ هتل های 4 ستاره رفته و یک نمونه از این هتل ها با نان A2 Resort می باشد که دارای پذیرش 24 ساعته و سرویس ناهار و صبحانه می باشد. هتل Aetas بانکوک یک هتل فوق العاده لوکس در تور تایلند می باشد که دارای بیش از 200 اتاق بوده و یکی از نمونه های پیشرفته در این هتل خدمات تبدیل ارز می باشد. توجه نمایید تور تایلند دارای ارزش گردشگری بسیار ایده آل می باشد.

آنالیز هزینه تور تایلند در نوروز

در تایلند واحد پول بر اساس بت (بات) می باشد و طبق برآورد سازی حدود 116 ریال می باشد، هزینه هتل ها بر اساس نوع هتل و میزان ستاره آن مشخص می گردد. در تور تایلند نوروز 97 هزینه غذا بسیار مناسب از سایر فصول سال می باشد حتی استفاده از غذاهای محلی و سنتی نیز می توان هزینه های شما را بسیار کمتر نماید. قیمت غذای تایلند بر اساس میزان کالری مواد غذایی مشخص می گردد. هزینه حمل ونقل در تایلند بر اساس کیلومتری مشخص می گردد این موضوع رفت وآمد را در این منطقه استانداردتر می کند. تور تایلند یکی از تورهای بسیار مناسب برای تعطیلات نوروز 97 خواهد بود. قیمت تور تایلند می تواند در تاریخ هایی بسیار ارزان تر سایر تاریخ ها باشد بنابراین با آنالیز های دقیق در مورد این تاریخ ها می توانید از آفر های مطرح برای این تور استفاده ویژه ای نمایید.

شرایط رزرو تور تایلند

اگر خواستار رزرو این تور در فصل بهار و ایام نوروز هستید بهترین گزینه برای شما رزروهای اینترنتی می باشد. تور تایلند به صورت گروهی و یا تگی فراهم شده است که هر کدام دارای روال کاری مربوط به خود می باشند. تیم های مشاور برای رزرو تور تایلند در 24 ساعت از شبانه روز اطلاعات لازم در مورد هر یک را اختیارتان قرار خواهند داد این موضوع سبب می گردد با اطلاعاتی دقیق تر مورد مناسب برای خود را مشخص نمایید. اگر می خواهید تور تایلند برای شما کم هزینه تر باشد و یا خواستار انتخاب هتلی خاص هستید می بایست کمی زودتر از سایرین اقدام به رزرو نمایید. در نظر داشته باشید شرایط مطرح شده در این رزرو بسیار متفاوت می باشد و شما می توانید با برقراری ارتباط با اپراتورهای اتوماتیک این روال را به درستی طی نمایید.

انتخاب بهترین تور تایلند

اگر در بین تور تایلند 97 و همچنین تورهای مختلفی که برای این کشور ترتیب داده شده است کمی تردید دارید بهتر است ابتدا انتظارات خود را لیست نمایید و سپس با مراجعه به سایت تور تایلند توضیحات مربوطه برای هر کدام از روال ها را دقیق تر مورد مطالعه قرار دهید. دقت نمایید تور تایلند می تواند با بهترین امکانات و کمترین هزینه برای شما فراهم گردد بنابراین سهل انگاری نکرده و با آنالیز دقیق اقدام به انتخاب تور تایلند مناسب نمایید. افرادی که از تور تایلند استفاده کرده اند اغلب از این سفر احساس رضایت بسیار زیادی داشته و این موضوع سبب شده تعداد تورهای تایلند مخصوصاً برای ایام نوروز بسیار گسترده تر از سایر تورهای گردد. خاطرنشان می سازیم تور تایلند یکی از نمونه های گردشگری بسیار ارزشمند برای نقاط مختلفی از کشور بوده و این سبب می گردد بسیار از ترویست ها با انتخاب تور تایلند در فصول ارزان سال بهترین بازدید را برای خود فراهم سازند. از تورهای لحظه آخری این کشور غافل نشوید.

منبع: مرجع تایلند
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 363

به "آشنایی با سفر به تور تایلند در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سفر به تور تایلند در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید