ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان

به گزارش تفطن، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی تا خاتمه 28 مهرماه بیش از 5 میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان

به گزارش خبرنگاران، عباس شرفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از 17 مهرماه که طرح اربعین حسینی در کشور آغاز شد تا انتها 28 مهرماه، تردد 5 میلیون و 803 هزار و 274 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان به ثبت رسیده است.

وی شرح داد: به طور میانگین در این مدت روزانه بیش از 483 هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان با بیان اینکه بیشترین تردد روزانه در این 12 روز مربوط به 18 مهرماه بوده است، اضافه کرد: اوج تردد روزانه بین ساعات 17 تا 18 عصر با متوسط تردد 388 هزار و 595 وسیله نقلیه گزارش شده است.

شرفی گفت: محورهای خرم آباد-سه راهی چالانچولان، پل دختر- خرم آباد و سه راهی چالانچولان -بروجرد به ترتیب بیشترین میزان تردد را در این ایام به خود اختصاص داده اند که در این میان محور سه راهی چالانچولان -بروجرد با 49 هزار و 310 دستگاه وسیله نقلیه سنگین بیشترین سهم را در تردد این نوع از وسایل نقلیه داشته است.

وی اضافه کرد: دوربین های کنترل سرعت متوسط در راه های لرستان در ایام یادشده سرعت 77.9 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده اند که بیشترین سرعت در محور پل دختر- خرم آباد با 96.9 و کمترین سرعت در محور سه راهی نورآباد-نهاوند با 47.4 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان اعلام نمود: بیشترین تردد اتوبوس در سه راهی چالانچولان- خرم آباد به تعداد 12 هزار و 860 دستگاه به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 762

به "ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 5 میلیون تردد در محورهای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید