ثبت نام آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا شروع شد ، برگزاری آزمون، دوم آبان ماه 99

به گزارش تفطن، سازمان سنجش آموزش کشور درباره شروع ثبت نام آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا در سال 99 و روز برگزاری این آزمون شرح داد.

ثبت نام آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا شروع شد ، برگزاری آزمون، دوم آبان ماه 99

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی تصدی سِمت قضاء در سال 1399 منحصراً به صورت اینترنتی به وسیله درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از امروز یکشنبه دوازدهم مردادماه شروع شده و تا روز دوشنبه بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا در روز آدینه دوم آبان ماه و به صورت تستی برای تمامی داوطلبان اعم از دانشگاهی و حوزوی برگزار می گردد. داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی، روز آدینه 21 آذرماه در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است، کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 29 مهرماه به وسیله درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1444

به "ثبت نام آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا شروع شد ، برگزاری آزمون، دوم آبان ماه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون استخدامی تصدی سِمت قضا شروع شد ، برگزاری آزمون، دوم آبان ماه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید