ثبت نام تا به امروز 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد

به گزارش تفطن، خبرنگاران/یزد مدیر صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با بیان این که تا به امروز بیش از 140 طرح و شرکت در رویداد سرمایه گذاری 100 استارتاپ در یزد ثبت نام نموده اند، اظهار کرد: علاقه مندان تا خاتمه هفته جاری فرصت دارند در این رویداد ثبت نام نمایند.

ثبت نام تا به امروز 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد

محمد سپهر در جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اعضای کمیسیون، شهردار و مدیران شهرداری برگزار گردید، ضمن اعلام این خبر، از شورای اسلامی شهر و کمیسیون شهر هوشمند در توجه به رویدادهای استارتاپی قدردانی و گزارشی از فرایند برگزاری این رویداد ارائه کرد.

وی گفت: پیغام رویداد سکوی پرتاپ یزد این است که شرکت های نوآور و دانش بنیان که سال ها مشغول فعالیت هستند ایده های خود را که به عمل آورده تجاری سازی نمایند، وارد مرحله بزرگتری شده و جذب سرمایه نمایند.

سپهر ادامه داد: همه مجموعه ها در رویداد 100 استارتاپ این صندلی را دارند که ایده های نوآورانه خود را وارد مرحله سرمایه گذاری نمایند و هیچ تیمی و هیچ ایده ای به دلیل تامین نشدن اقتصادی و سرمایه گذار بر زمین نمی ماند.

در این نشست حمایت از استارتاپ های حوزه مدیریت شهری در رویداد سرمایه گذاری 100 استارتاپ در یزد مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، این رویداد که فرصت طلایی برای یزد در جذب ایده ها و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان خواهد بود با حضور مجموعه دانش بنیان برکت و صندوق های تخصصی حوزه نوآوری استان و کشور در یزد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1723

به "ثبت نام تا به امروز 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام تا به امروز 140 طرح و شرکت در رویداد سکوی پرتاب یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید