جاذبه های رایگان شهر شانگهای

به گزارش تفطن، مدرن‌ترین شهر کشور چین، شانگهای یکی از پرطرفدارترین شهرها برای گردشگرانی است که با تور چین به این کشور سفر می‌کنند. با این که این شهر مراکز خرید مجلل و بوتیک‌های گران دارد اما در این شهر هم می‌شود تفریحات رایگان را نیز امتحان نمایید.

جاذبه های رایگان شهر شانگهای

موزه شانگهای

این موزه مجموعه‌های کامل و ارزشمندی از آثار تاریخی این کشور برای بازدید دارد.. موزه شانگهای یکی از بهترین میراث به جا مانده از فرهنگ‌های پیشرفته سلسله های مینگ و کینگ می‌باشد. در این موزه 4 طبقه دارد و آثار هنری برنزی و سرامیکی، سکه‌های باستانی، لباس های سنتی و صدها اثر دیگر ار مشاهده نمایید. در این موزه حتی لباس‌های خاکسپاری در سلسله هان که حدود 200 سال پیش ازمیلاد مسیح به زندگی می‌پرداختند هم به نمایش درآمده. ورودی این موزه رایگان است. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه با تور ارزان چین همراه شوید.

گردش در پارک فاکسینگ

اگر به دنبال لحظاتی همراه با آرامش هستید به پارک فاکسینگ در ابتدای محله فرانسوی‌ها رفته و مردمی با فرهنگ ها و تفکراتی گوناگون بازدید نمایند. در طول روز شانگهای زیادی به این پارک می‌روند تا ورزش رزمی تای چی چوان انجام بدهند، بادبادک به پرواز درآورند، آواز بخوانند، موسیقی سنتی بنوازند و تمرین خوشنویسی نمایند.

پیاده روی در اسکله باند

شب‌ها اگر به کنار اسکله نورانی و درخشان باند بروید یکی از زیباترین چشم اندازهای شهری را از آسمان خراش‌های شانگهای مشاهده نمایید. این مکان پر از ساختمان‌های استعماری می‌باشد و گردشگران به این محل سفر می‌کنند تا زیباترین بناهای معماری و برج‌های مدرن را در کنار رودخانه منطقه پودونگ تماشا نمایند. این اسکله شب‌ها شلوغ بوده و بدون توجه به جمعیت می‌توانید از تماشای نمایش نور لذت ببرید.

گشت و گذار در محله فرانسوی ها

بودن در شهر شانگهای بدون گردش در محله جذاب و دیدنی فرانسوی‌ها کامل نمی‌گردد. این محله قبلا دست فرانسوی‌ها بود با خیابان‎های پردرخت و سرسبزش که پر از رستوران، کافه و بوتیک هستند شناخته می‎شود. در خیابان معروف نانچانگ می‌توانید نودل‌های تازه و ارزان میل بفرمایید.

انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 44

به "جاذبه های رایگان شهر شانگهای" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های رایگان شهر شانگهای" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های رایگان شهر شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید