آشنایی با جاذبه های ناشناخته تور تایلند

به گزارش تفطن، تایلند کشوری با جاذبه‌هایی دیدنی است و کمتر گردشگری را می‌توانید پیدا کنید که توانسته به بازدید همه جاذبه‌های برتر آن برود. کشور تایلند جاذبه‌هایی دارد که کمتر گردشگری به بازدید آن ها رفته است.

آشنایی با جاذبه های ناشناخته تور تایلند

بازدید از دریای نیلوفر قرمز در اودون تانی (Udon Thani) در تور تایلند

اگر جایی در زندگی تان هوس کردید تا دریایی از نیلوفرهای صورتی رنگ زیبا ببینید، باید به اودون تانی بروید! ژانویه ی هر سال، دریاچه ای که در این منطقه قرار دارد پوشیده از هزاران نیلوفر صورتی رنگ می شود و بهترین زمان بازدید از این دریاچه ی حیرت آور در شروع ماه دسامبر تا پایان فوریه است. بهترین زمان بازدید از این دریاچه در طول روز هم 6 صبح تا ظهر است که این گل ها در حالت شکوفه ی کامل هستند.

بازدید از سورا مراکوت، تالاب زمردین (Sra Morakot) در تور تایلند

این تالاب در شهر شناخته ی شده کرابی قرار دارد و به اندازه ای زیباست که بی ذوق ترین افراد را هم به خود جذب می کند. اگرچه در مقابل سواحل زیبایی که در کرابی وجود دارد به هیچ وجه نمی توان مقاومت کرد اما باور کنید که بهتر است از این سواحل دل بکنید  و برای یکبار هم که شده این تالاب زمردین را ببینید تا برای همیشه مقصد اول و آخرتان در کرابی تایلند شود.

بازدید از آبشارهای اراوان (Erawan Waterfalls) در تور تایلند

در استان Kanchanaburi در کشور تایلند پارکی ملی به نام اراوان قرار دارد که بین محلی ها بسیار شناخته شده است. جاذبه ی اصلی این پارک آبشارهای دیدنی زیبای آن است که از 7 لایه ی جدا جدا تشکیل شده است و همین ها باعث شده تا تالاب هایی با آب پاک و خالص سبز رنگ به وجود بیاید. طبق گفته ی توریست هایی که از این آبشارها دیدن کرده اند، بخش بالایی ابشارهای اراوان شباهت زیادی به سر فیل دارد که البته می تواند از باور هندوها به فیل هم نشات گرفته باشد. 

بازدید از مین هو خائو (Mo Hin Khao) در تور تایلند

اگر علاقه در تور تایلند به بازدید یک جاذبه عجیب بروید، باید سری به استون هنج تایلندی ها بزنید! این منطقه که به نام مین هو خائو هم شناخته می شود، در Chaiyaphum واقع شده است و از آن جا که تعداد گردشگر  و توریست هایی که آن را بشناسند و یا از آن دیدن کرده باشند کم است محلی های این منطقه به اندازه ی محلی های دیگر مناطق توریستی تایلند، با توریست ها صمیمی نیستند. این ناحیه پر از صخره هایی است که شکل های عجیب و غریبی دارند و ا ز جایی به آن جا برده شده اند و دقیقا مثل بنای استون هنج، در مورد این صخره ها هم هیچ کسی از چگونگی شکل گیری آن ها و یا دلیل قرار دادن آن ها در این مکان چیزی نمی‎داند.

انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 121

به "آشنایی با جاذبه های ناشناخته تور تایلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "آشنایی با جاذبه های ناشناخته تور تایلند" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های ناشناخته تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید