جیوبا: روبرتو مانچینی مربی نیست!

به گزارش تفطن، آرتم جیوبا، مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن پترزبورگ روبرتو مانچینی را مورد انتقاد قرار داد.

جیوبا: روبرتو مانچینی مربی نیست!

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، آرتم جیوبا درباره دوران سرمربیگری روبرتو مانچینی در تیم زنیت سن پترزبورگ گفت: نمی توانیم او را یک سرمربی بنامیم! زمانی که پس از چهار ماه کار در تیم زنیت نمی دانید چه کسی دست راست شماست و چه کسی دست چپ، چه چیزی برای گفتن دارید؟! این طور بگویم روبرتو مانچینی مربی نیست، اما یک تاجر است!

مهاجم زنیت در ادامه اظهار داشت: دوران سرمربیگری روبرتو مانچینی در زنیت پر از داستان های خنده دار بود. چیزهای زیادی در این رابطه برای گفتن وجود دارند. زمانی که مهیای بازی با اسپارتاک مسکو می شدیم، روبرتو مانچینی به ما گفت آنها یک بازیکن خوب با شماره 25 دارند که ترکیه ای است. یکی از عوامل تیم به او گفت آیا منظورتان تاشچی است؟! مانچینی هم گفت کدام تاشچی، نه! من نشسته بودم و آماده تمرین می شدم. به روبرتو مانچینی گفتم آن بازیکن مالگارگو و پاراگوئه ای است. مانچینی هم به من گفت براوو، زنیت به جلو حرکت کن!

روبرتو مانچینی در فصل 18-2017 راهنمایی تیم زنیت سن پترزبورگ را بر عهده داشت و پس از آن سرمربی تیم ملی ایتالیا شد. زنیت با سرمربیگری مانچینی در رده پنجم لیگ برتر روسیه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 393

به "جیوبا: روبرتو مانچینی مربی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیوبا: روبرتو مانچینی مربی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید