حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال ، به این پایگاه اینترنتی مراجه کنید

به گزارش تفطن، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کانال خود درباره راه اندازی پل ارتباطی با فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال، توضیحاتی را ارائه کرد.

حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال ، به این پایگاه اینترنتی مراجه کنید

به گزارش خبرنگاران، وزیر ارتباطات نوشت: در ادامه اجرایی شدن مصوبات آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال سایت و مرکز تماس مربوط به این طرح به عنوان پل ارتباطی میان صاحبان سکوهای مشمول، صاحبان کسب وکارهای فعال بر بستر سکوهای مشمول و کاربران مراجعه کننده به این سکوها با دولت راه اندازی شده است.

او اضافه نمود: از این پس فعالان این حوزه می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی 1649.ir و یا تماس با شماره 1649 از آخرین اطلاعات مربوط به سکوهای مشمول اجرای این طرح و حمایت های مختلفی که تکالیف دستگاه های اجرایی است مطللع شوند. علاوه بر این، در سامانه مذکور امکان ثبت شکایات کاربران از سکوهای مشمول حمایت و یا حتی شکایت سکوها از دستگاه های اجرایی دارای تکلیف که در فرآیند اجرایی شدن مصوبه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کوتاهی نموده اند، پیش بینی شده است. البته باید توجه داشت که اطلاعات و محتوای این سامانه به تدریج و با طی شدن فرایند اجرایی طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، غنی تر شده و انشالله در آینده نزدیک به مرجع تخصصی این حوزه تبدیل خواهد شد.

زارع پور در خاتمه نوشت: به صاحبان کسب وکارهای فعال در فضای مجازی و کاربران آنها اطمینان خواهم داد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه های دارای تکلیف در این طرح، تمام کوشش خود را در اجرای هر چه بهتر و دقیق تر این آیین نامه به کار خواهند بست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2480

به "حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال ، به این پایگاه اینترنتی مراجه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سکوها و کسب وکارهای اقتصاد دیجیتال ، به این پایگاه اینترنتی مراجه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید