خالق مد مکس: از بازی 2015 راضی نبودم و دوست دارم کوجیما بازی مد مکس را بسازد

به گزارش تفطن، جرج میلر (George Miller)، کارگردان سری فیلم های مکس دیوانه (Mad Max)، دوست دارد که هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگران افسانه ای صنعت بازی، یک بازی از این مجموعه بسازد. او بعلاوه در خصوص بازی منتشر شده از این سری در سال 2015 و اینکه چرا آن را دوست نداشته، صحبت نموده است.

خالق مد مکس: از بازی 2015 راضی نبودم و دوست دارم کوجیما بازی مد مکس را بسازد

این فیلمساز استرالیایی در صحبت با Gaming Bible گفت که کوجیما برترین انتخاب او برای ساخت یک بازی مد مکس خواهد بود، اگرچه او گفت که هرگز از او این درخواست را نخواهد کرد زیرا کوجیما در حال حاضر چیز های خارق العاده ای در فکر خود دارد و مشغول پروژه های دیگری است. میلر بعلاوه درباره بازی مد مکس سال 2015 از استودیوی آوالانچ (Avalanche) صحبت کرد. او به صراحت گفت:

لازم به ذکر است که بازی مد مکس به نوعی با همکاری سازندگان فیلم Mad Max: Fury Road ساخته شده چرا که میلر می گوید که تیمش منابعی را به آوالانچ داده تا بازی را از روی آن ها بسازد.

کریستوفر ساندبرگ (Christofer Sundberg)، رئیس سابق استودیوی آوالانچ به اظهارات میلر در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. او گفت که بازی از انتشار در یک زمان نه چندان مناسب رنج می برد و کوشش های او برای متقاعد کردن برادران وارنر برای تغییر تاریخ عرضه موفقیت آمیز نبوده است. بازی در روز عرضه متال گیر 5 منتشر شده و ساندبرگ اظهار داشت که برادران وارنر استودیوی سازنده را به خاطر فروش پایین مقصر می داند. وارنر ظاهرا بسته الحاقی بازی نیز که منتظر انتشار بوده، لغو نموده است.

ساندبرگ اضافه نمود که آوالانچ یک بازی دنیا باز واقعی مد مکس را در نظر داشت اما مجبور شده که این تجربه را به ساختاری خطی تر تبدیل کند. او بعلاوه بیان نمود که از گفته های میلر به شدت عصبانی است زیرا از او انتظار می رود که از این اثر حمایت کند. در نهایت او بیان نمود که مطمئن است که هیدئو کوجیما یک بازی فوق العاده از مد مکس خواهد ساخت، اما تجربه ای کاملا متفاوت خواهد بود.

در نهایت می توان گفت که بازی مد مکس یک شکست کامل نبود، اما از پتانسیل خود به خوبی استفاده نکرد. این بازی به علت گیم پلی تکراری، محدودیت در اکتشاف و پنجره انتشار نامناسب، با نقدهای ضعیفی روبرو شد، ا این حال، برای کسانی که در پی غرق شدن در دنیای مکس دیوانه هستند، این بازی همچنان گزینه ای مناسب است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2608

به "خالق مد مکس: از بازی 2015 راضی نبودم و دوست دارم کوجیما بازی مد مکس را بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق مد مکس: از بازی 2015 راضی نبودم و دوست دارم کوجیما بازی مد مکس را بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید