خبرنگاران آموزش و پرورش گیلان: شوراهای مدارس حضور دانش آموزان را مدیریت کنند

به گزارش تفطن، آستارا - خبرنگاران - مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس در اولویت شیوه های آموزشی است و شوراهای مدارس نحوه حضور آنها در مدرسه ها را بر اساس ظرفیت کلاس ها و تراکم جمعیت مدیریت کنند.

خبرنگاران آموزش و پرورش گیلان: شوراهای مدارس حضور دانش آموزان را مدیریت کنند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران مجید علیپور روز یکشنبه در برنامه تجلیل از شهیمه صفایی از معلمان آموزش مجازی در مدرسه خواجه نصیرالدین آستارا اظهار کرد: شورای مدرسه متشکل از کنندگان معلمان، اولیا و مدیر مدرسه است و در ارتباط با مباحث و مسائل داخلی مدرسه تصمیم می گیرد.

وی افزود: حضور دانش آموزان در کلاس ها در مناطق پر جمعیت شهری کاهش و در مناطق عشایری و روستایی افزایش یافته است و کار مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی برای مدیریت، فرماندهی و رصد آموزشی سخت است و اجرای برنامه مدون آموزشی در مدارس ارزیابی می شود.

علیپور گفت: وحدت رویه در آموزش مجازی ضروری است و معلمان و دانش آموزان باید از سیستم شاد استفاده کنند و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدارس استان به صورت مرتب ضدعفونی می شود و مدیران و معاونان به رعایت اصول بهداشتی توجه کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: معلمان پیشکسوت، عمر با ارزش خود را صرف تربیت آینده سازان کرده اند و پس از سرانجام خدمت، همانند گنیجینه های ارزشمند در خدمت جامعه هستند.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: خانم صفایی علاوه بر 30 سال سابقه تدریس، 17 سال نیز بعد از بازنشستگی به تدریس پرداخته و از معلمان خوشنام و توانمند این شهرستان است.

سجاد موسوی ادامه داد: تجربه های پیشکسوتان فرهنگی می تواند روشنگر و راهنمای همه باشد و امیدوارم ساز و کار مناسبی برای انتقال این تجربیات فراهم شود.

در این آئین از کتاب بازیابی و پرورش خلاقیت در بچه ها اثر عنایت داودی نویسنده مازندرانی که طبق پیشگفتار کتاب، به شهیمه صفایی معلم فعال آستارایی تقدیم شده است، رونمایی شد.

بیماری کرونا که بیش از 200 کشور جهان را درگیر خود کرده، در اجتماعات بیشتر شیوع می کند و سال تحصیلی جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی و با مشارکت 368 هزار دانش آموز در گیلان آغاز شده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و 18 هزار دانش آموز در این شهرستان به تحصیل علم مشغول هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1538

به "خبرنگاران آموزش و پرورش گیلان: شوراهای مدارس حضور دانش آموزان را مدیریت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش گیلان: شوراهای مدارس حضور دانش آموزان را مدیریت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید