خبرنگاران رضایی: ورزشکاران پارالمپیکی نیاز به مراقبت بیشتری در برابر کرونا دارند

به گزارش تفطن، تهران- خبرنگاران- دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با بیان اینکه شرایط ورزشکاران پارالمپیکی ویژه است، گفت: اردو آماده سازی این ورزشکاران در حالی از 25 خرداد آغازمی شود که به خاطر شرایط جسمی آنان، توصیه هایی فراتر از دستورات ستاد ملی پیشگیری از شیوع کرونا در این اردوها اجرا خواهیم کرد.

خبرنگاران رضایی: ورزشکاران پارالمپیکی نیاز به مراقبت بیشتری در برابر کرونا دارند

هادی رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در جلسه کمیته ملی پارالمپیک، تصمیم بر آن شد تا ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو دارند از 25 خردادماه زیر نظر این کمیته تمرینات خود را با رعایت پروتکل بهداشتی شروع کنند. البته برای ورزشکاران معلول شرایط ویژه ای در نظر گرفتیم که فراتر از توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی ادامه داد: اردو آماده سازی این ورزشکاران تا شهریور ادامه دارد و در شهریورماه ورزشکاران شانس نقره هم اضافه خواهند شد. البته ورزشکارانی که نقره ای نزدیک به طلا هستند می توانند در اردو مرحله اول شرکت کنند. فدراسیون های مربوطه تا 25 خردادماه زمان دارند تا اسامی ورزشکاران و مکان های محل اردو را به کمیته ملی پارالمپیک ارسال کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ادامه داد: شرایط برای این تیم متفاوت از سایر رشته ها است چون والیبال نشسته ورزشی گروهی و متفاوت از رشته های انفرادی و نیاز به نکات بهداشتی زیادی دارد. تصمیم بر آن است که اردوی این تیم از شهریورماه شروع شود. تا پارالمپیک 17 ماه زمان داریم و تمام هزینه تمرینات ورزشکاران زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک توسط این کمیته پرداخت خواهد شد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک با اشاره به رکورد گیری از برخی ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند، گفت: شاید یک ورزشکار با عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی جواز حضور در توکیو را کسب کرده باشد اما سطح مسابقه و رکورد واقعی او در مقایسه با تمام حریفان سنجیده شود. رکورد تمامی مدعیان در سایت های جهانی مربوط به هر رشته ای وجود دارد و ملاک استناد کمیته ملی پارالمپیک رکورد کلی یک فرد در مقایسه با رقیبان او است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1345

به "خبرنگاران رضایی: ورزشکاران پارالمپیکی نیاز به مراقبت بیشتری در برابر کرونا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رضایی: ورزشکاران پارالمپیکی نیاز به مراقبت بیشتری در برابر کرونا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید