دریاچه گاردا یکی از جاذبه های طبیعی ایتالیا است

به گزارش تفطن، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، دریاچه گاردا یکی از جاذبه های طبیعی ایتالیا است.

دریاچه گاردا یکی از جاذبه های طبیعی ایتالیا است

دریاچه زیبای گاردا در میان کوههای آلپ ایتالیا قرار گرفته و از طریق یخچال های طبیعی ایجاد شده است. این دریاچه بزرگترین دریاچه ایتالیا بوده و با شهرهای محبوبی مانند ورونا، ونیز و میلان احاطه شده است. در امتداد سواحل رویایی این دریاچه، شهرهای کوچک و دهکده های تاریخی بسیاری قرار گرفته و با رستوران های دنج، مراکز اسپا، هتل ها و بناهای تاریخیشان به گردشگران خوش آمد می گویند. نیازی به گفتن نیست که طبیعت زیبای این جواهر آلپ و محیط اطرافش بی عیب و نقص هستند.

این دریاچه جزیره های متعددی را در خود جای داده است. Isola del Garda بزرگترین این جزیره ها بوده و عمارت بی نظیر Villa Borghese Cavazza را در خود جای داده است. شما می توانید این جزیره را از طریق تورهای راهنما گشته و حتی آن را برای رویدادهای خاص اجاره کنید. دریاچه گاردا مکانی خارق العاده برای سرگرمی بوده و امکان فعالیت های مختلفی مانند ورزش های آبی، مسیرهای پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، اسب سواری، صخره نوردی، اسکی و خیلی چیزهای دیگر را برای گردشگران فراهم می نماید.

تماشا منظره ها زیبا، انجام فعالیت های سرگرمیی متنوع و بودن در مکانی عالی برای استراحت و کسب آرامش مهمترین دلایل مسافران برای سر زدن به این دریاچه هستند. این دریاچه در منطقه آب و هوایی مدیترانه ای قرار میگیرد و آب و هوایی معتدل و مطلوب دارد. تمام طول سال برای رفتن به این بهشت زمینی عالی است. از شهرهای مختلف ایتالیا و از طریق اتوبوس می توانید به راحتی به این دریاچه برسید. فرودگاه Verona Villafranca در 15 کیلومتری و فرودگاه Brescia در 30 کیلومتری دریاچه قرار داشته و بیشتر هتل های اطراف دریاچه سرویس های جابجایی مسافر اختصاصی دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2499

به "دریاچه گاردا یکی از جاذبه های طبیعی ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه گاردا یکی از جاذبه های طبیعی ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید