دزدگیر دوربین دار چه قابلیت هایی دارد؟

به گزارش تفطن، یکی از مسائل جوامع بشری سرقت اموال است و در طول سال ها کوشش شده است تا به شیوه های مختلف از این اتفاق جلوگیری گردد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع تجهیزات جلوگیری از سرقت در دسترس افراد واقع شده است. قفل های هوشمند، درب های ضد سرقت و دزدگیر دوربین دار تعدادی از این تجهیزات هستند.

دزدگیر دوربین دار چه قابلیت هایی دارد؟

دزدگیر منزل با دوربین، یک سیستم ضدسرقت کامل با چشمی دوربین دار هوشمند است که قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا را دارد. این دزدگیرها بیشترا به یک سنسور حرکتی مجهز هستند که با استفاده از یک سیم کارت کار می نمایند. این سیستم های ضدسرقت با ارسال پیامک، تماس یا صدای آژیر وجود خطر را اعلام می نمایند.

شما می توانید برای نصب و تعمیر دزدگیر ، با متخصصان خبرنگاران مشورت کرده و خدمات دریافت کنید. برای ثبت درخواست با شماره 1471 تماس بگیرید یا به صفحه نصب و تعمیر دزدگیر اماکن مراجعه فرمایید.

نکات کلیدی

  • دزدگیر منزل با دوربین قابلیت هایی مانند ضبط صدا و تصویر با وضوح بالا دارد و مجهز به سیستم آژیر اعلام خطر است.
  • در هنگام نصب انواع دزدگیر دوربین دار باید مکانی را انتخاب کنید که میدان دید وسیع تری دارد.
  • برترین دزدگیر دوربین دار، دزدگیری است که سیستم آژیر اعلام خطر آن مجهز به سنسورهای حرکتی بسیار حساس باشد و کوچکترین حرکتی را مخابره کند.

امکانات دزدگیر دوربین دار منزل چیست؟

انواع دزدگیر دوربین دار به این علت که دارای یک دوربین مداربسته و یک سنسور حرکتی هستند یکی از محبوب ترین و کامل ترین سیستم های ضدسرقت به شمار می روند.

این سیستم ضدسرقت با وجود یک دوربین باکیفیت، قابلیت فیلم برداری و عکاسی دارد و می تواند تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را با بالاترین کیفیت ممکن در کارت حافظه خود ذخیره کند.

از آنجایی که بیشتر دوربین های سیستم های ضدسرقت فایل ها را با فرمت های AVI و JPEG ذخیره می نمایند، شما می توانید به راحتی آن ها را در هر دستگاهی پخش کنید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای نصب دزدگیر HSS را مطالعه فرمایید.

یکی دیگر از مزایای دوربین دزدگیر دار وجود سنسورهای حرکتی است. این سنسورها به کوچک ترین حرکات افراد حساس هستند و در صورت وجود خطر می توانند آن را اعلام نمایند.

این دزدگیرها علاوه بر اینکه قابلیت اتصال به انواع دوربین مداربسته را دارند، مجهز به دستگاه شنود هم هستند که با استفاده از آن می توان کمترین صداها را نیز با وضوح بسیار بالا شنید.

یکی از نکاتی که در خصوص نصب چشمی دوربین دار خانه باید در نظر داشته باشید این است که این سیستم ها باید در جایی نصب شوند که نقطه کوری نداشته باشد و فضای کافی برای کارکرد دوربین و ضبط فیلم وجود داشته باشد.

زمانی که دزدگیر دوربین دار در بخشی از خانه نصب گردد که نقطه کور باشد مسلما دوربین تصاویر مناسبی ضبط نخواهد کرد.

دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر دوربین دار ؟

یکی دیگر از اصلی ترین سیستم های ضد سرقت موجود در بازار دوربین های مداربسته هستند. اما این سیستم ها نسبت به دزدگیر دوربین دار بسیار ضعیف تر عمل می نمایند.

یکی از این ضعف ها این است که دوربین مداربسته تنها قادر به ارسال تصاویر است و در زمان سرقت عملا هیچ اطلاعی نمی تواند به شما بدهد. شما زمانی متوجه سرقت می شوید که کار از کار گذشته است. اما در دزدگیر های دوربین دار چنین مسئله ای وجود ندارد.

با استفاده از دزدگیر دوربین دار شما می توانید علاوه بر تصویر، صدا را نیز در اختیار داشته باشید. بعلاوه یکی دیگر از اصلی ترین مزایای دزدگیر دوربین دار وجود آژیر است.

یکی از جدیدترین سیستم های ضد سرقت، دزدگیر کلاسیک z4 است که به علت نصب آسان و قابلیت ها خوبی که دارد مورد استقبال واقع شده است.اما در مواقعی ممکن است با مشکلاتی همراه باشد که می توان با عیب یابی دزدگیر کلاسیک z4 مشکل را رفع کرد.

این سیستم ها با استفاده از سنسورهای حرکتی می توانند کوچکترین حرکت افراد را تشخیص دهند و در صورت وجود خطر، آژیر را به صدا در بیاورند. دزدگیرهای دوربین دار بعلاوه بسیار کوچک هستند و به راحتی می توانید آن ها را در هر نقطه ای نصب کنید.

یکی دیگر از اصلی ترین مزایای این دزدگیرها کیفیت بسیار بالای تصاویر و ویدیوهای ضبط شده آن ها است.

بیشتر بخوانید: آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر اماکن در 6 مرحله

جمع بندی

در این مقاله شما با دزدگیر دوربین دار اماکن آشنا شدید و بعلاوه مزایای آن نسبت به دیگر سیستم های ضد سرقت را نیز فهمیدید. یکی از برترین سیستم های ضد سرقت موجود در بازار همین دزدگیر دوربین دار است که به راحتی می تواند یک سیستم ضد سرقت کامل باشد.

سوالات متدول

برترین دزدگیر دوربین دار در بازار کدام است؟

برای جواب به این سوال باید فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهید اما به طور کلی در حال حاضر مدل های X9009 و SFA جزء برترین دزدگیرهای دوربین دار بازار هستند.

دزدگیر دوربین دار بهتر است یا دوربین مدار بسته؟

دزدگیر دوربین دار نسبت به دوربین مدار بسته از مزایای بیشتری مانند سنسور حرکتی، قابلیت شنود صدا و آژیر برخوردار است.

تصاویر ضبط شده دوربین های سیستم های ضدسرقت با چه فرمتی ذخیره می شوند؟

بیشتر دوربین های سیستم های ضدسرقت فایل ها را با فرمت های AVI و JPEG ذخیره می نمایند و شما می توانید به راحتی آن ها را در هر دستگاهی پخش کنید.

منبع: آچاره
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2488

به "دزدگیر دوربین دار چه قابلیت هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدگیر دوربین دار چه قابلیت هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید