دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد، برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی

به گزارش تفطن، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: دستورالعمل نحوه انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در دوره شیوع و همه گیری بیماری کووید 19 به معاونین پژوهشی دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی ابلاغ شد.

دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد، برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس،دستورالعمل نحوه انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در دوره شیوع و همه گیری بیماری کووید 19 به معاونین پژوهشی دانشکده ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی ابلاغ شد.

این دستورالعمل در مورد صدور مجوز برگزاری جلسات سمینار و دفاع به صورت الکترونیکی و نیمه حضوری و همچنین شیوه پیگیری و انجام فعالیت های مدیریت پژوهشی در این دوره می باشد.

بر اساس این دستورالعمل، با توجه به مکانیزه شدن بیشتر فعالیت های ادارات پژوهشی دانشکده ها و مدیریت پژوهشی، فعالیت های مذکور بدون حضور فیزیکی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیات علمی (مگر در موارد خاص و غیرقابل پیش بینی) قابل انجام است.

هر یک از کارکنان حوزه پژوهشی (دانشکده ها و مدیریت) به وسیله امکانات مختلف ارتباط (سامانه گلستان، سامانه چارگون، ایمیل مدرس، تلفن) در ساعات اداری باید همیشه در دسترس بوده و در حداقل زمان ممکن جوابگو باشند.

همچنین تمامی جلسات از جمله سمینار 6 ماهه دانشجویان دکتری، تصویب پروپوزال دانشجویان، پیش دفاع دانشجویان دکتری، دفاع نهایی دانشجویان دکتری و دفاع نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد می تواند به صورت الکترونیکی و یا در شرایط خاص با رعایت کلیه ملاحظات نیمه حضوری (صرفا با حضور اساتید راهنما و داورانی که امکان حضور مجازی در جلسه را ندارند) برگزار گردد.

بر اساس دستورالعمل یاد شده، جلسات شوراهای حوزه پژوهش و فناوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی به وسیله اتوماسیون اداری انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1212

به "دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد، برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل فعالیت های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس ابلاغ شد، برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید