معماری ویلا مدرن: دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب

به گزارش تفطن، خبرگزاری خبرنگاران-به گفته مدیرعامل باغ کتاب قرارداد بهره برداری از سینماهای این مجموعه B.O.T نبوده است.

معماری ویلا مدرن: دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شهر، محسن جلالی فراهانی با بیان اینکه قرارداد بهره برداری ازمجموعه سینماهای باغ کتاب B.O.T نبوده است، گفت: روزی که مجموعه باغ کتاب در سال 96 به بهره برداری عمومی رسید، به علت کامل نبودن کل مجموعه بدون مجموعه سینماهای آن افتتاح شد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران متولی تکمیل پروژه باغ کتاب بوده است، اضافه کرد: در طول این سال ها سینماهای باغ کتاب تکمیل شد و بهره برداری از این سینماها به عنوان هزینه ای که پیمانکار مربوطه برای تجهیزات نموده بود؛ به وی داده شد.

مدیرعامل باغ کتاب با اشاره به اینکه قرارداد بهره برداری پیمانکار 3 ساله منعقد شده بود، ادامه داد: با ورود سازمان بازرسی کل کشور به این قرارداد، اعلام شد که قرارداد مذکور ابهام دارد و در صورت جلسه های این سازمان به این مساله اشاره شد که باید انتها این قرارداد از سوی شهرداری تهران اعلام گردد.

وی اظهار داشت: براساس این تصمیم نیز سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به صورت یک طرفه انتها این قرارداد را به بهره بردار اظهار داشت که مدت زمانی طول کشیده است تا بهره بردار اقدام به تخلیه سینماها کند.

جلالی با بیان اینکه با توجه به اینکه هنوز سینماهای باغ کتاب از سوی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران به عنوان مدیر پروژه ساخت به مجموعه باغ کتاب تحویل داده نشده است، یادآور شد: به علت تغییر مدیریتی این فرایند به تعویق افتاده است.

وی تاکید نمود: باغ کتاب به عنوان متولی اصلی این مجموعه پیشنهاد داده است تا با تفاهمی که با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی انجام می دهد، این مشکل برطرف گردد.

به گفته مدیرعامل باغ کتاب؛ فعالیت دوباره سینماهای باغ کتاب با یک هم افزایی مدیریتی داخل مجموعه شهرداری تهران امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2358

به "معماری ویلا مدرن: دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب" امتیاز دهید

1 کاربر به "معماری ویلا مدرن: دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ویلا مدرن: دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید