دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا 2020

به گزارش تفطن، از دید AFC، مهاجم تیم فوتبال استقلال شانس بالایی برای کسب عنوان آقای گلی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 دارد.

دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا 2020

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، 32 تیم حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) رسماً کار خود را در این تورنمنت شروع خواهند کرد تا پادشاه جدید این قاره در این دوره معین گردد. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا 2020 به معرفی 10 بازیکنی پرداخته که در این دوره از رقابت ها به دنبال کسب عنوان آقای گلی خواهند بود که یکی از آنها شیخ دیاباته، مهاجم اهل اقتصادی تیم فوتبال استقلال است. فصل گذشته بافتمبی گومیس از الهلال عربستان با 11 گل زده این عنوان را از آن خود کرد.

سایت AFC در این باره نوشت: شیخ دیاباته با به ثمر رساندن سه گل برای استقلال در دو بازی از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020 به حریفان این تیم در آسیا هشدار داد و همکاری کوچک و بزرگ او با مهدی قائدی، ستاره ریزنقش ایرانی می تواند یکی از تأثیرگذارترین زوج های خط حمله این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

این مهاجم یک متر و 94 سانتی متری اهل اقتصادی بیشتر دوران حرفه ای خود را در فرانسه و با باشگاه بوردو سپری نموده، اما پیش از اینکه در ماه جولای 2019 به استقلال ملحق گردد، در مقاطعی از دوران حرفه ای اش در لیگ های ترکیه و ایتالیا هم بازی نموده است. دیاباته که در حال حاضر در جمع برترین گلزنان لیگ برتر ایران قرار گرفته است، قطعاً در لیگ قهرمانان آسیا 2020 مهارش برای هر دفاعی سخت خواهد بود.

سایت AFC همچنین یک نظرسنجی در مورد پیش بینی آقای گل لیگ قهرمانان آسیا راه اندازی نموده که برای رأی دادن به مهاجم استقلال می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 960

به "دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته در بین مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید