راز حضور فرهاد مجیدی در فوتبال ایران فاش شد

به گزارش تفطن، صادق درودگر به بیان یکی از خاطرات خود در سالیان گذشته پرداخته و توضیح داده که چطور فرهاد مجیدی برای اولین مرتبه به رده های پایه ملی فوتبال ایران راه یافته است.

راز حضور فرهاد مجیدی در فوتبال ایران فاش شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صادق درودگر حرف هایش در مورد چگونگی اولین برخورد با فرهاد مجیدی را اینطور توضیح می دهد: زمانی که در هیئت فوتبال کارگران بودم، در باشگاه بهمن هم حضور داشتم. باز قبل تر مربی تیم نوجوانان نیروی زمینی بودم که قهرمان تهران شد. در همین زمان بود که یک بازی در زمین تختی شماره یک تهران داشتیم، در ورزشگاه تختی شماره 2 هم یک بازی دیگر در حال برگزاری بود. آنجا یک پسر 14 ، 15 ساله آمد و از من پرسید آقای درودگر شما هستید؟ گفتم بله. گفت خواهش می کنم شما تیم ساحل را ببرید. چون شما اگر آن تیم را ببرید و ما هم تیمی که با آن الان بازی داریم را ببریم، صعود می کنیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

او سپس به اولین تجربه اش از تماشای بازی فرهاد مجیدی می پردازد و اضافه می کند: بعد گفتم بروم و بازی این پسر را ببینم. دیدم مثل این بود که مجید نامجومطلق 14 ، 15 ساله شده و در حال بازی کردن است. عجب بازی ای می کرد و بازی را هم بردند. بعد از بازی اسمش را پرسیدم و گفت فرهاد. از مربی آنها شماره تلفن گرفتم و رفتم به پرویزخان ابوطالب که آن زمان مربی تیم ملی نوجوانان بود این موضوع را گفتم. ایشان هم به من اعتماد داشت و گفتند به تمرین بیاید.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد جا ماندن فرهاد از تورنمت آلمان اضافه نمود: تیم ملی نوجوانان قرار بود در آن مقطع به تورنمنت وردربرمن برود. البته روزهای آخر اردو بود ولی فرهاد آمد و خودش را نشان داد ولی چون زمان پاسپورت ها جمعی بود، فرهاد نتوانست به این تورنمنت برود. اما فرهاد بعد از این مسابقات دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بخش بعدی حرف های درودگر در رابطه با جذب فرهاد مجیدی توسط کشاورزی ها بود و اینکه چطور در ادامه باز هم با پیشنهاد او سر از باشگاه بهمن درآورد: بعد از این ماجراها بود که عباس عبدالملکی، فرهاد را دید و جذب باشگاه کشاورز شد. سال بعد که من به بهمن آمدم، آقای ناصرخان احمدپور سرمربی امیدهای بهمن بود و البته سردبیر خبرورزشی از ایشان خواهش کردم که فرهاد مجیدی را از کشاورز بگیرد و این کار انجام شد. بعد هم اینقدر فرهاد مجیدی خوش درخشید که برای جوانان، امید و بزرگسالان به صورت همزمان بازی می کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1647

به "راز حضور فرهاد مجیدی در فوتبال ایران فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز حضور فرهاد مجیدی در فوتبال ایران فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید