راهنمای سفر به لنکاوی مالزی

به گزارش تفطن، لنکاوی مجمع الجزایری است که حدود 100 جزیره را در برمی گیردکه دارای طبیعت منحصر به فردی از سواحل زیبا ،جنگل های استوایی سبز، کوهستان های فوق العاده بلند، آبشارهای جادویی، جنگل های بارانی دست نخورده و بکر، جزیره های آهکی، صخره های مرجانی است . و همچنین حیوانات تماشایی مانند عقاب ها و میمون ها در آنجا وجود دارد. با سفر با تورلنکاوی می توانید تعطیلات منحصر به فردی را از این جزایر رویایی برای خود رقم بزنید. در این مطلب راهنمای سفر به لنکاوی را برای گردشگران تور مالزی به طور مختصر توضیح می دهیم.

راهنمای سفر به لنکاوی مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

بهترین زمان سفر به لنکاوی مالزی

لنکاوی دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد. و درجه حرارت بین 20 تا 35 درجه دارد. رطوبت بالایی دارد. در ماه های آوریل تا مه و از اکتبر تا نوامبر فصل بارندگی می باشد. لنکاوی در نزدیکی خط استوا است به همین دلیل هوای گرم و مرطوبی دارد.

اقامت در لنکاوی مالزی

بهتر است قبل از سفر به لنکاوی هتل خود را رزرو کنید. در این منطقه از هتل های 5 ستاره گرفته تا مسافرخانه ها و کلبه های راحت و ییلاقی وجود دارد. اگر قصد دارید در هتل اقامت کنید ما به شما هتل برجایا، هتل ساحلی مریتوس و هتل آندامان را پیشنهاد می دهیم که از بهترین هتل های لنکاوی هستند.

غذا در لنکاوی

در لنکاوی تنوع زیادی در مواد غذایی وجود دارد . و شما می توانید با توجه به ذائقه خود از غذاهای این منطقه امتحان کنید. می توان گفت به طور کلی غذاهای این منطقه غذاهای مالایی، چینی، هندی، اروپایی و تایلندی می باشند. و همچنین معروف ترین رستوران های لنکاوی در شهرک کواه، سنانگ، سواحل تنگاه و کوک قرار دارند. همچنین غذاهای لنکاوی قیمت مناسبی نیز دارند که یکی از معروف ترین غذاهای آین منطقه چارکوای تواست .

جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی

به طور کلی جاذبه های لنکاوی شامل مناظر طبیعی، پارک های بزرگ و ساختمان های زیبا است که گردشگران بهتر است بازدید از این جاذبه ها را در برنامه خود قرار دهند. این جزیره از مناطق محبوب مالزی برای گردش و تفریح محسوب می گردد چرا که جاذبه های تاریخی، قیمت مناسب، امکانات غواصی عالی، زندگی شبانه هیجان انگیز برای گردشگران بسیار لذت بخش است. همچنین سواحل لنکاوی مانند خلیج داتای، پانتای سنانگ و تانجونگ از زیباترین سواحل جهان می باشند.

لنکاوی مجمع الجزایری است که حدود 100 جزیره را در برمی گیردکه دارای طبیعت منحصر به فردی از سواحل زیبا ،جنگل های استوایی سبز، کوهستان های فوق العاده بلند، آبشارهای جادویی، جنگل های بارانی دست نخورده و بکر، جزیره های آهکی، صخره های مرجانی است . و همچنین حیوانات تماشایی مانند عقاب ها و میمون ها در آنجا وجود دارد. با سفر با تورلنکاوی می توانید تعطیلات منحصر به فردی را از این جزایر رویایی برای خود رقم بزنید. در این مطلب بهترین راه سفر به لنکاوی را برای گردشگران تور مالزی به طور مختصر توضیح می دهیم.

خیلی راحت می توانید به این جزیره سفر کنید . خطوط هوایی Malindo Air، Air Asia، Firefly و Malaysia Airlines هر روز به طور منظم پروازهای فراوانی از کوالالامپور به لنکاوی دارند. هزینه این پرواز بسیار ارزان است و یک ساعت از کوالالامپور تا لنکاوی در راه هستید. و همچنین گاهی اوقات تخفیف های ویژه ای می خورد.

از راه های دیگری می توانید به این جزیره برسید از راستا kl با اتبوس بروید و سپس با کشتی به جزیره برسید .اما همان طور که گفتیم پرواز بهترین گزینه برای رسیدن به این جزیره است.

می توانید از پننگ با پرواز به جزیره لنکاوی بروید که پرواز آن تنها 100 دلار برای 4 نفر با هواپیمایی air Asia قیمت دارد. همچنین می توانید از پننک به کنکاوی با کشتی سفر کنید . هر چند ما پرواز هوایی را به شما پیشنهاد می کنیم . شما می توانید در وب سایت Skyscanner ارزان ترین پرواز ها به لنکاوی را پیدا کنید.

منبع: لذت سفر
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 398

به "راهنمای سفر به لنکاوی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به لنکاوی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید