رتچت و کلنک جدید برای پلی استیشن 5 معرفی شد

به گزارش تفطن، استودیوی بازی سازی اینسامنیاک فقط هم مشغول ساخت قسمت بعدی بازی اسپایدرمن نیست. سونی در مراسم رونمایی بازی های پلی استیشن 5، از قسمت جدید سری بازی های رتچت و کلنک برای این کنسول رونمایی کرد. بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در عین این که گیم پلی همیشگی این مجموعه را در خود دارد، به بهترین شکل ممکن قابلیت ها و ظرفیت های جدید کنسول پلی استیشن 5 را به تصویر کشیده است.

رتچت و کلنک جدید برای پلی استیشن 5 معرفی شد

نکته جالب در فرایند بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، استفاده از قابلیت های جدید اس اس دی و پهنای باند بالای حافظه سخت افزار پلی استیشن 5، برای تغییر دنیای بازی در لحظه است. بازی قصه ای حول بعدهای مکانی مختلف تعریف می کند و این موضوع، در گیم پلی آن هم لحاظ شده است. رتچت و کلنک با استفاه از دروازه های مختلفی بدون وقفه و در لحظه به دنیاهای مختلف و بزرگ سفر می کنند. ظاهرا رتچت قدرت ساخت دروازه های مکانی را هم کسب می کند، چون این قابلیت در سلاح های عجیب و غریب Ratchet & Clank: Rift Apart هم استفاده شده است و به کمک آن، رتچت دروازه هایی در محیط می سازد و دنیایی که مقابلش واقع شده است را به سمت خود می کشد.

زمان عرضه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart مشخص نیست. از طرفی هم استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز مشغول آماده سازی بازی Spider-Man: Miles Morales برای عرضه همزمان با پلی استیشن 5 است، در نتیجه تصور می کنیم عرضه رتچت و کلنک جدید برای زمانی دیرتر برنامه ریزی شده باشد. با این حال، عرضه زودتر بازی هم چندان غافلگیرمان نمی کند.

می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از بازی را در ادامه ببینید.

بخوانید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1360

به "رتچت و کلنک جدید برای پلی استیشن 5 معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتچت و کلنک جدید برای پلی استیشن 5 معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید