رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از آزمون کارشناسی ارشد حذف شد

به گزارش تفطن، طبق اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 رشته­ تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از این آزمون حذف شد.

رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از آزمون کارشناسی ارشد حذف شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دوم دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 شاهد تغییراتی در بعضی رشته های دانشگاهی بودیم. با توجه به اینکه پذیرش در مجموعه رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد دچار تغییراتی شده است به آنالیز این تغییرات پرداختیم.

پیش از این نیز اصلاحیه اول دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 منتشر شد که به آنالیز تغییرات ضرایب و دروس آزمون کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی پرداختیم جهت مشاهده این تغییرات اینجا کلیک کنید.

مجموعه علوم تربیتی در مقطع ارشد دارای 9 رشته و 4 گرایش است، این رشته گرایش ها برای آزمون ارشد 99 شامل؛ برنامه ریزی درسی، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش و به سازی منابع انسانی، آموزش بزرگسالان، تحقیقات آموزشی، تکنولوژی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، علوم تربیتی آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش و پرورش پیش دبستانی بود. با اصلاحات صورت گرفته در دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال 99 رشته­ گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی حذف شده است و رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش جایگزین آن می گردد. همچنین در اصلاحیه اول این دفترچه رشته گرایش فلسفه تعلیم و تربیت گرایش آموزش فلسفه به بچه ها و نوجوانان با کد ضریب 2 به مجموعه علوم تربیتی افزوده شده است.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد سال 99 همزمان با بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز های پنج شنبه و آدینه 28 و 29 فروردین ماه 99 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1092

به "رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از آزمون کارشناسی ارشد حذف شد" امتیاز دهید

8 کاربر به "رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از آزمون کارشناسی ارشد حذف شد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی از آزمون کارشناسی ارشد حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید