سفر به لندن با کشتی کروز

به گزارش تفطن، در حالی که بر روی رودخانه تیمز، لندن و جواهر ولیعهد انگلستان ایستاده بود. شهری از آن گونه که تاریخ با هنر برخورد می نماید. قصد دارید به زودی از لندن دیدن کنید؟ اینجا شهری است که در آن یک روز کامل برای همه متفاوت است. شهری که میزبان گستره ای از فرهنگ های گوناگون و همچنین افراد است، استفاده از این راهنمای سفر در لندن به شما یاری خواهد نمود تا از سفر خود به این شهر شگفت انگیز لذت ببرید. این راهنما تمام چیزهایی را دارد که شما برای بیرون آوردن بیش ترین میزان بازدید خود باید از آن بهره ببرید. چه چیزی و کجا غذا بخورید، مکان هایی که می خواهید از آن ها بازدید کنید، بهترین مکان ها برای بیرون رفتن و بسیار بیشتر. همیشه کاره ای جالب زیادی در لندن انجام می گردد. شما وقایع، تورها و جاذبه های زیادی در پایتخت خواهید یافت.

سفر به لندن با کشتی کروز

با در نظر دریافت آب و هوای معتدل در انگلستان، بیشتر توریست ها مایل به بازدید از لندن بین ماه های آوریل و سپتامبر هستند. گردشگران همچنین از آنچه که لندن در طول کریسمس ارائه می دهد لذت می برند و این شهر برای سفر با کشتی کروز بسیار عالی است.

رفتن به لندن با کشتی کروز

حمل و نقل در لندن به مناطق تقسیم می گردد، به این معنی که بیشتر قصد دارید بروید، هزینه آن گران تر است. شما یکی از بهترین متروها را در اینجا پیدا خواهید کرد، با rides که از حدود 2.5. دلار آغاز می گردد. همچنین می توانید از تاکسی بهره ببرید (به خاطر داشته باشید که تاکسی ها کارت های هوشمند (کارت های هوشمند)، قایق ها، اتوبوس ها و همچنین قطارهای شهری را قبول نمی نمایند. برای اجتناب از هر دردسر، می توانید کارت هوشمند خود را بردارید و شاید با 50 دلار برای پوشش بودجه سفر هفتگی تان آن را بار کنید.

آب و هوای لندن

برای لذت بردن از هوای گرم در لندن، سفر خود را در ماه جولای برنامه ریزی کنید چون گرم ترین ماه است. ژانویه سردترین ماه در لندن است.

چیزی که باید قبل از بازدید از لندن بدانید

بر خلاف اغلب شهرها در اروپا زندگی در لندن کمی گران تر است. هم چنین مطمئن شوید که برنامه ریزی می کنید تا بهترین بلیط، هتل و پیشنهادها را از دست ندهید.

بهترین های لندن

آکواریوم لندن sealife

از یک تجربه دیدنی با موجودات زیر آب در آکواریوم لندن لذت ببرید. برای یک خانواده شاد خانوادگی عالی است.

چشم کوکا کولا

یکی از ویژگی های اصلی خط افق لندن، چشم"کوکاکولا"، برخی از بهترین مناظر شهری را از 32 کپسول خود به خود می بالد. مطمئناً از این تجربه نفس گیر لذت خواهی برد.

نمایش از ساختمان (شارد)

به بلندترین ساختمان اروپا مراجعه نموده و خط افق نمادین شهر را از یک ایوان مشاهده شگفت انگیز (244 متر) تماشا کنید.

تور اتوبوس

برای لذت بردن از یک تور اتوبوس در لندن، دقت کنید که از قبل رزرو کنید. شما می توانید یک بلیط 24 ساعته بخرید و برخی از معروف ترین مکان های لندن را کشف کنید. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که در اطراف روستاهای کوچک حومه لندن پرسه بزنید تا مناظر ساحلی خیره نماینده را تماشا کنید.

موزه شرلوک هولمز

اگر عاشق کتاب و موسیقی باشید یک مکان عالی برای بازدید وجود دارد.

مکان های دیگر برای بازدید از لندن

  • استادیوم ومبلی، استادیوم امارات
  • استودیوی Warner وارنر
  • پارک های سلطنتی
  • سرانجام غربی
  • Dungeon لندن
  • تو رپ پارک
  • Legoland winsor
  • مقاصد تاریخی (زبری)، Castle Warwick
  • تورهای Stonehenge
  • Stratford شکسپیر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 240

به "سفر به لندن با کشتی کروز" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به لندن با کشتی کروز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به لندن با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید