گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟

به گزارش تفطن، گرانترین ایرلاین جهان با ارائه امکانات منحصر به فرد به مسافران خود در طول سفر هوایی تجربه ای استثنایی را از سفر با هواپیما برای مسافران رقم می زند تا برای سفرهای بعدی هم در پی خرید بلیط از این شرکت هواپیمایی باشند.

گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟

در پروازهای گرانقیمت دنیا خدمات ارائه شده به مسافران واقعا منحصر به فرد است، خدماتی همانند ماساژ، اسپا، غذاهای اختصاصی که به وسیله سرآشپزهای مشهور دنیا در هواپیما آماده می گردد، سیستم صوتی و تصویری ویژه، امکانات لازم برای خواب راحت همانند لباس خواب، بسته روتین پوستی و دمپایی از جمله امکاناتی است که در گرانترین پرواز دنیا به مسافران ارائه می گردد تا کمترین خستگی را در طول سفر احساس نمایند و با احساس مثبت در طول سفر هوایی به مقصد مورد نظر خود برسند.

گرانترین ایرلاین دنیا معمولا قیمت بلیط خود را برای مسیرهای طولانی بالای 10 هزار دلار به مسافران عرضه می نماید به همین علت اغلب مسافران این شرکت های هواپیمایی افراد مشهور و ثروتمند دنیا هستند که برای مسافت های طولانی خرید بلیط های گرانقیمت را برای سفری راحت و دلچسب ترجیح می دهند.

در معرفی گرانترین ایرلاین دنیا باید به این نکته اشاره کنیم که مقصد اغلب پروازهای این شرکت های هواپیمایی کشورهای آسیای شرقی و قاره آمریکا است که به علت مسافت زیاد بین این کشورها مسافران مجبور به تحمل پروازهای طولانی هستند و به همین علت خدمات منحصر به فردی برای رفاه حال مسافران در این پروازها ارائه می گردد. گرانترین ایرلاین دنیا با خدماتی منحصر به فرد سعی می نماید تا فضایی راحت و دلچسب را در طول سفر هوایی برای مسافران خود فراهم نماید تا کمتر احساس خستگی و بی حوصلگی در مسافران ایجاد گردد.

اتحاد ایرویز - Etihad Airways

اتحاد ایرویز (Etihad Airways) یکی از گرانترین ایرلاین های دنیا است، این شرکت هواپیمایی اماراتی مسافت طولانی بین بمبئی و نیویورک را به وسیله شهر ابوظبی با پروازی به قیمت 30800 دلار انجام می دهد و لقب گرانترین پرواز دنیا را با اختلاف زیادی از سایر شرکت های هواپیمایی یدک می کشد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر ابوظبی امارات قرار گرفته است و یکی از مشهورترین ایرلاین های کشور امارات و دنیا است که به پروازهای گران قیمت معروفیت دارد. این ایرلاین از هواپیمای مدرن بسیاری در خطوط هوایی خود استفاده می نمایند و مسافران پروازهای این شرکت هواپیمایی اغلب افراد مشهور و ثروتمند دنیا هستند که برای تردد راحت به کشورهای قاره آمریکا از پروازهای ایرلاین اتحاد ایرویز استفاده می نمایند.

تقریبا همه پروازهای شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز از فرودگاه بین المللی ابوظبی انجام می گردد. برای مسافران در طول پروازهای این شرکت هواپیمایی امکانات متنوعی همانند تلویزیون LED اختصاصی، امکانات صوتی، حمام، لوازم بهداشتی، صندلی های کاملا منعطف و اتاقک های اختصاصی فراهم شده تا سفرهای طولانی خود را با کمترین خستگی سپری نمایند. از مسافران اتحاد ایرویز در طول پرواز با انواع اقسام غذاها و نوشیدنی ها پذیرایی می گردد تا سفر دل انگیزی را به مقصد مورد نظر خود تجربه نمایند.

امارات - Emirates

شرکت هواپیمایی بین المللی امارات (Emirates) یکی از مشهورترین ایرلاین های دنیا است که به لحاظ کیفیت خدمات و قیمت بلیط جز گرانترین ایرلاین های دنیا محسوب می گردد. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در کشور امارات متحده عربی مستقر است، در سال 1985 میلادی تاسیس شده و بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه را تا قبل از تاسیس قطر ایرویز با بیش از 200 فروند هواپیما در اختیار داشته است. کابین های بزرگ و صندلی های با کیفیت این ایرلاین تنها بخشی از مجذوب کنندهیت های سفر با پروازهای امارات است که باعث شده بسیاری از مسافران برای مسیرهای پروازی طولانی، هواپیماهای این شرکت اماراتی را انتخاب نمایند.

در پروازهای امارات مسافران می توانند بر اساس بودجه خود بلیط های اکونومی، بیزینس کلاس و یا فرست کلاس تهیه نمایند، البته معروفیت اصلی پروازهای ایرلاین امارات به خاطر امکانات لوکس و منحصر به فردی است که در طول پرواز به مسافران کابین های فرست کلاس و بیزینس کلاس ارائه می گردد. گرانترین پرواز دنیا در ایرلاین امارات در مسیر پروازی دبی به نیویورک انجام می گردد و مسافران در این مسیر برای خرید بلیط باید مبلغ 28 هزار دلار هزینه نمایند که در مقایسه با خدمات متنوع و منحصر به فرد این ایرلاین در این مسیر طولانی خیلی هم زیاد نیست.

قطر ایرویز - Qatar Airways

قطر ایرویز (Qatar Airways) تنها شرکت هواپیمایی کشور قطر است که در سال 1993 راه اندازی شده و در مدت کوتاهی توانسته با ارائه برترین خدمات به مسافران خود به عنوان محبوب ترین و در عین حال گرانترین ایرلاین دنیا در صنعت هوانوردی دنیا برای خود جایگاه ویژه ای ایجاد کند. علت اصلی معروفیت شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بدون شک هواپیماهای مدرن و امکانات متنوعی است که در طول پرواز پرسنل حرفه ای و کاربلد این ایرلاین قطری در اختیار مسافران می گذارند تا در سفرهای طولانی کمتر احساس خستگی و بی حوصلگی داشته باشند.

این ایرلاین در بیش از 150 کشور دنیا فعالیت می نماید ولی گرانترین پرواز دنیا در این ایرلاین قطری مربوط به مسیرهای پروازی به مقصد ایالات متحده آمریکا است که اغلب بیش از 10 هزار دلار قیمت دارند. مسافران با پروازهای شرکت هواپیمایی قطر ایرویز می توانند 173 مقصد مختلف سفر نمایند و در طول پرواز از صندلی های راحت و کاملا انعطاف پذیر، امکانات صوتی و تصویری متنوع و منوهای غذایی مجذوب کننده برای گذراندن اوقاتی دلچسب در سفرهای هوایی طولانی خود استفاده نمایند تا با کمترین خستگی به مقصد مورد نظر برسند.

لوفتانزا - Lufthansa

شرکت هواپیمایی مشهور لوفتانزا (Lufthansa) در سال 1955 میلادی در کشور آلمان کار خود را آغاز نموده و یکی از معروفترین و بزرگترین خطوط هواپیمایی دنیا است. این ایرلاین در حال حاضر بزرگترین ناوگان هوایی قاره اروپا محسوب می گردد و کیفیت بالای هواپیماها و خدمات متنوع را می توان از جمله مزیت های اصلی سفر با پروازهای لوفتانزا بیان نمود. ارائه خدمات سطح بالا برای مسافران و راحتی بیشتر در پرواز از ویژگی های پروازهای بین المللی لوفتانزا است، خدماتی که البته منجر به قیمت بالای بلیط این شرکت هواپیمایی شده و اغلب مسافران لوفتانزا را به عنوان گرانترین ایرلاین دنیا می شناسند.

بسیاری از مسافران اما برای تجربه سفری راحت و دلچسب پروازهای این ایرلاین آلمانی را برای سفر به کشورهای مختلف دنیا ترجیح می دهند. گرانترین پرواز دنیا در شرکت هواپیمایی لوفتانزا به مبلغ 43 هزار دلار در مسیر پرواز نیویورک به هنگ کنگ انجام می گردد و مسافران این مسیر بسیار طولانی و طاقت فرسا را با خدماتی منحصر به فرد طی می نمایند تا کمتر خستگی پرواز طولانی را احساس نمایند. شرکت هواپیمایی لوفتانزا در حال حاضر 293 فروند هواپیما در خطوط پروازی خود برای جا به جایی مسافران دارد که از این هواپیماها برای جا به جایی مسافران در بیش از 220 مسیر پروازی استفاده می نماید.

سنگاپور ایرلاینز - سنگاپور Airlines

سنگاپور ایرلاینز (سنگاپور Airlines) یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا است که با ارائه خدمات لوکس و منحصر به فرد در طول پروازهای مختلف خود مسافران را با خاطره ای خوش در بیش از 62 مقصد پروازی مختلف جا به جا می نماید. این شرکت هواپیمایی در سال 2018 پیروز به کسب جایزه دنیای Skytrax World Airline شد. شرکت هواپیمایی سنگاپور معروفیت اصلی خود را مدیون پروازهای گران قیمتی است که در مسیرهای پرواز مختلف ارائه می نماید. این شرکت هواپیمایی اغلب پروازهای خود را با هواپیماهای شرکت ایرباس انجام می دهد و گرانترین پرواز دنیا در این شرکت سنگاپور 23 هزار دلار قیمت دارد. این شرکت هواپیمایی از سال 2008 آغاز به ارائه خدمات لوکس در پروازهای مسافربری خود نموده و مسافران این ایرلاین در پرواز به امکاناتی از قبل تلویزیون های LCD اختصاصی، صندلی های تخت خواب شو و اتاقک اختصاصی دسترسی دارند.

کتی پاسیفیک ایرویز - Cathay Pacific Airways

کتی پاسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways) یکی از لاکچری ترین ایرلاین های دنیا است که به ارائه خدمات منحصر به فرد و لوکس در پروازهای طولانی خود معروفیت دارد. هزینه گرانترین پرواز دنیا در این ایرلاین مربوط به بلیط سفر رفت و برگشت از هنگ کنگ به مقصد نیویورک در ایالات متحده آمریکا است که حدود 26 تا 27 هزار دلار قیمت دارد. این شرکت در طول پروازهای خود امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت، تلویزیون اختصاصی، امکانات صوتی، منوهای غذایی متنوع و مواردی لوکس دیگری را در اختیار مسافران خود قرار می دهد تا در پروازهای طولانی کمتر احساس خستگی نمایند. اغلب هواپیماهای خطوط پروازی این ایرلاین ساخت شرکت بوئینگ آمریکا است، کابین های این شرکت هواپیمایی بسیار تجملاتی است و از نقاشی های مدرن در طراحی کابین ها استفاده نموده اند تا مسافران فضایی همانند یک گالری هنری را در طول پرواز تجربه نمایند.

بریتیش ایرویز - British Airways

بریتیش ایرویز (British Airways) هواپیمایی ملی دولت بریتانیا است که تاریخچه بسیار طولانی دارد و اغلب مسافران این شرکت هواپیمایی در سفرهای خود از امکانات منحصر به فردی که در اختیار آنها قرار می گیرد، ابراز رضایت می نمایند. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر 276 هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد که مسافران را به 183 مقصد مختلف می رساند. گرانترین پرواز دنیا در این شرکت هواپیمایی متعلق به مسیر لندن به بمبی است که مسافران در این مسیر پروازی از خدمات متنوع برخوردار هستند و قیمت بلیط این پرواز به صورت رفت و برگشت حدود 15 هزار دلار است. صندلی های بسیار راحت و بزرگ، منو غذایی متنوع، اینترنت پر سرعت، امکانات صوتی و تصویری اختصاصی و صندلی های تخت خواب شو به طول حدود دو متر از جمله امکانات منحصر به فردی است که در اختیار مسافران پروازهای بریتیش ایرویز قرار می گیرد.

کره ایر - Korean Air

کره ایر (Korean Air) همان طور که از نام آن می توان حدس زد، متعلق به کشور کره جنوبی است و با پرچم این کشور پرواز می نماید. این شرکت هواپیمایی گرانترین پرواز دنیا را در مسیر نیویورک به پکن به صورت رفت و برگشت به مبلغ 27 هزار دلار به مسافران خود می فروشد. شرکت کره ایر در حال حاضر در ناوگان هوایی خود 179 هواپیما دارد. این شرکت کره ای بلیط های خود را در چهار کلاس مختلف عرضه می نماید تا مسافران خود را با برترین خدمات به مقصد مورد نظر برسانند. فاصله زیاد بین صندلی ها، امکان خوابیدن روی صندلی در پروازهای طولانی، سرو انواع غذاها و نوشیدنی ها از روی منو به سفارش مسافران در طول پرواز و ارائه بسته های رسیدگی به پوست و لباس خواب از جمله امکاناتی است که در پروازهای کره ایر به مسافران ارائه می گردد تا این ایرلاین لقب گرانترین ایرلاین دنیا را از آن خود کند.

آل نیپون ایرویز - All Nippon Airways

آل نیپون ایرویز یکی از بزرگترین و گران ترین خطوط هوایی در دنیا است، دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی ژاپنی در شهر توکیو قرار گرفته است. این شرکت هواپیمایی در ناوگان هوایی خود بیش از 233 هواپیما دارد و هواپیماهای این شرکت به 93 مقصد مختلف در دنیا پرواز روزانه و یا هفتگی دارند. آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways) لقب گرانترین ایرلاین دنیا را در حالی از آن خود نموده که مسافران این شرکت هواپیمایی در طول پرواز از خدمات متنوعی همانند اتاقک های اختصاصی، خطوط تلفن بین الملل، کمد دیوار و امکانات متنوع صوتی و تصویری برخوردار هستند.

ویرجین آتلانتیک - Virgin Atlantic Airways

ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic Airways) یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی است که پایگاه عملیاتی آن در گاتویک، هیترو و منچستر قرار گرفته است و در حال حاضر با 46 هواپیما در ناوگان هوایی خود مسافران را به 33 مقصد مختلف در دنیا می رساند. این شرکت هواپیمایی در حالی لقب گرانترین ایرلاین دنیا را از آن خود نموده که در پروازهای خود خدمات بسیار ویژه ای همانند ماساژ، اسپا و اتاقک های اختصاصی را به مسافران خود ارائه می نماید تا در سفرهای طولانی از پرواز خود نهایت لذت را ببرند و با کمترین اندازه خستگی به مقصد مورد نظر برسند.

کانتاس ایرویز - Qantas Airways

کانتاس ایرویز یک شرکت هواپیمایی استرالیایی است که در خطوط پروازی خود با 131 هواپیما در 85 مسیر مختلف به مسافران خدمات ارائه می نماید. این شرکت هواپیمایی گرانترین پرواز دنیا را با ارزش 14974 دلار در مسیر نیویورک به ملبورن انجام می دهد و در این پرواز طولانی که با هواپیماهای شرکت ایرباس انجام می گردد، خدمات منحصر به فردی را در اختیار مسافران می گذارد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اینترنت پرسرعت، صندلی های بزرگ، سیستم صوتی و تصویری اختصاصی، منو غذای اختصاصی و کابین های شیک و مجلل از جمله امکانات جالبی است که در طول پروازهای کانتاس ایرویز (Qantas Airways) در اختیار مسافران قرار می گیرد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

ژاپن ایرلاینز - Japan Airlines

اگر دوست دارید با گرانترین ایرلاین دنیا سفر کنید، حتما برای سفر از توکیو به نیویورک بلیط پرواز رفت و برگشت خود را به مبلغ 16097 دلار از ژاپن ایرلاینز (Japan Airlines) تهیه کنید. این شرکت هواپیمایی که با پرچم ژاپن پرواز می نماید، یکی از گرانترین ایرلاین های دنیا است که در ناوگان هوایی خود بیش از 167 هواپیما دارد و مسافران را به 92 مقصد مختلف در دنیا می رساند. امکانات متنوعی همانند سیستم صوتی و تصویری اختصاصی، تخت خواب، صندلی های چرمی بزرگ، کمد اختصاصی و منوی غذایی متنوع که غذاهای آن به وسیله برترین سرآشپز ژاپنی تهیه می گردد از جمله خدماتی است که در طول پروازهای ژاپن ایرلاینز به عنوان گرانترین ایرلاین دنیا در اختیار مسافران قرار می گیرد تا سفر هوایی دلچسب و خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

سوالات متداول

1. گرانترین ایرلاین دنیا کدام است؟

قطر ایرویز، لوفتانزا، اتحاد ایرویز، امارات، بریتیش ایرویز، ژاپن ایرلاینز و کره ایر جز گرانترین ایرلاین های دنیا هستند که با ارائه خدمات منحصر به فرد در پروازهای خود مسافران را در مسیرهای مختلف بین المللی جا به جا می نمایند.

2. گرانترین پرواز دنیا در کدام مسیر انجام می گردد؟

در حال حاضر گرانترین مسیر پروازی به وسیله شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز کشور امارات در مسیر بمبئی به نیویورک با قیمت 30800 دلار انجام می گردد و این پرواز لقب گرانترین پرواز رفت و برگشت دنیا را از آن خود نموده است.

3. لوکس ترین ایرلاین در آمریکا کدام است؟

خطوط هوایی دلتا، با ارائه خدمات لوکس و منحصر به فرد به مسافران خود در طول پرواز لقب لوکس ترین ایرلاین کشور آمریکا را از آن خود نموده است و بعلاوه پروازهای این ایرلاین خدماتی همانند سالن زیبایی، اسپا و منوی غذای اختصاصی در اختیار مسافران این شرکت هواپیمایی قرار می گیرد.

جمع بندی

در این مقاله تمام کوشش خود را کردیم تا گرانترین ایرلاین دنیا و گرانترین پروازهای دنیا را در مسیرهای هوایی مختلف به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر هوایی در این مسیرهای طولانی را دارید، با خرید بلیط پرواز از ایرلاین هایی که در این مقاله معرفی کردیم، سفر هوایی دلچسبی را تجربه کنید.

الی گشت

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2577

به "گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین پرواز جهان، متعلق به کدام ایرلاین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید