سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر، 2 نفر کشته شدند

به گزارش تفطن، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر گفت: بر اثر سقوط یک هواپیمای دونفره در کاشمر 2 نفر جان خود را از دست دادند.

سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر، 2 نفر کشته شدند

امیر نژادرحیم در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: در پی اعلام یک مورد سقوط هواپیما در اطراف فرودگاه فوق سبک کاشمر در ساعت 13:4 بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی اعلام کرد: این هواپیمای دونفره که در ضلع شرقی فرودگاه کاشمر سقوط نموده بود، بلافاصله پس از رسیدن نیروها در همان ابتدا نسبت به انجام اقدامات ایمنی برای جلوگیری از انفجار هواپیما و هر گونه حادثه دیگر اقدام نمودند و در ادامه پیکر جان باختگان به وسیله نیروهای آتش نشانی از هواپیما خارج شد.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمر توضیح داد: بر اساس آنچه اعلام شده هواپیما در حین نشستن دچار حادثه شده و سقوط می نماید؛ در این حادثه متاسفانه 2 نفر 29 ساله و 45 ساله جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه آنالیز دلایل سقوط این هواپیما به وسیله کارشناسان مربوطه در دستور کار قرار گرفته، گفت: پس از صدور مجوز به وسیله بازپرس مربوطه اجساد به وسیله نیروهای شهرداری به محل سردخانه انتقال داده شد.

نژادرحیم یادآور شد: بر اساس آنچه از سوی مدیریت فرودگاه اعلام شده این هواپیما به فروش رسیده بوده و قرار بود پس از انجام تست های لازم فردا به اراک انتقال داده گردد که متأسفانه این رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 2365

به "سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر، 2 نفر کشته شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر، 2 نفر کشته شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر، 2 نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید