مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

به گزارش تفطن، مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival) در پوکت، یکی از بهترین مراکز خرید شهر پوکت در کشور تایلند است. این مرکز با 300 فروشگاه برای خرید صنایع دستی، پوشاک، لوازم الکترونیکی و صدها برند معتبر مناسب است.

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت

در رستوران‌های بین‌المللی این مرکز خرید با طیف وسیعی از غذاهای تایلندی و اروپایی خوشمزه و جالب روبرو خواهید شد. در این رستوران‌ها می‌توانید غذاهای فرانسوی، ژاپنی و تایلندی را بچشید. یکی از ویژگی‌های بارز این مرکز خرید پارکینگ رایگان آن می‌باشد که خیال شما را جای پارک ماشین راحت خواهد کرد. برای خرید یک سوغاتی مناسب و با ارزش در تور ارزان تایلند به شما توصیه می‌کنیم این مرکز خرید شهر پوکت را انتخاب نمایید. همچنین سعی کرده‌ایم شما را با برخی از بهترین فروشگاه‌های مرکز خرید مرکز خرید سنترال فستیوال آشنا کنیم.

فروشگاه Supersports

فروشگاه سوپراسپرت مرکز خرید سنترال فستیوال شعبه شماره 1 این برند در شهر پوکت کشور تایلند است و در طبقه سوم این مرکز خرید قرار گرفته است. در این فروشگاه طیف وسیعی از کالاهای ورزشی با قیمت مناسب ارائه می‌شود. اکثر برندهای مشهور لوازم ورزشی در این فروشگاه موجود است.

فروشگاه Boutiques

در بیش از 4 طبقه مرکز خرید سنترال فستیوال می‌توانید این برند پوشاک را مشاهده نمایید فروکه از بهترین فروشگاه‌های پوشاک در پوکت به حساب می‌آید.

فروشگاه B2S

B2S که مخفف Books for Stationary بوده و این فروشگاه کتابهایی به دو زبان تایلندی و انگلیسی به فروش می‌رساند، همچنین در این بخش می‌توانید سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های آموزشی با قیمت مناسب تهیه کنید.

فروشگاه مرکزی Central

فروشگاه مرکزی شامل محصولات متنوع بسیاری مانند پوشاک، لوازم آرایشی، ابریشم، پارچه و ملحفه، لوازم خانگی، اسباب بازی، کیف، مواد غذایی و نوشیدنی می باشد. از شاخص ترین فروشگاه های این قسمت، فروشگاه های جواهرات آن است.

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 84

به "مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت" امتیاز دهید

5 کاربر به "مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید