شتابدهی تیم های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی شروع شد

به گزارش تفطن، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، طرح نوآ ی دانشگاه شهید بهشتی که در جهت خلق شرکت های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های این دانشگاه از اسفند ماه 1399 شروع شده بود به فاز دوم رسید.

شتابدهی تیم های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی شروع شد

در این مرحله منتورینگ و شتابدهی تیم ها به صورت حضوری از تاریخ 15 فروردین تا 25 اردیبهشت 1400 در مراکز نوآوری دانشکده - پژوهشکده های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد. دوره منتورینگ در دو سطح تعریف شده است.

سطح عمومی که مشتمل بر مباحث متمرکز بر حوزه تجاری سازی ایده و کسب و کار است؛ و سطح تخصصی که در این قسمت، با یاری مرکز نوآوری دانشکده مربوطه، از اساتید و برجستگان علمی مرتبط با آن ایده استفاده شده است.

بدلیل پاندمی شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت الزامات بهداشتی تاریخ و ساعت جلسات منتورینگ هرتیم به تفکیک و بدون تداخل زمانی با دیگر تیم ها برنامه ریزی شده است و در هر جلسه، مرکز نوآوری دانشکده - پژوهشکده دراختیار تیم و منتور مربوطه قرار می گیرد تا با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد نفرات کم جلسات برگزار گردد.

طرح نوآ، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه از 13 اسفندماه 1399 شروع به کار کرد. در فراخوان اولیه این رویداد بیش از 200 تیم در این طرح شرکت کردند که بعد از داوری و ارزیابی، نیمی از این تعداد توانستند به رویداد نوآ راه یافتند.

تیم ها با شرکت در دوره منتورینگ تخصصی و عمومی یک چرخه شتابدهی بسیار فشرده و کپسولی را می گذرانند تا بتوانند به استانداردهای لازم برای دستیابی به یک استارت آپ پیروز برسند. در نهایت تیم هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص های لازم را کسب نمایند در فاز نهایی رویداد، در جلسه داوری که با حضور شخصیت های برجسته اکوسیستم نوآوری کشور در روز سوم خرداد 1400 برگزار خواهد شد، شرکت نموده و در صورت برگزیده شدن از حمایت های طرح نوآ بهره مند خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1881

به "شتابدهی تیم های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتابدهی تیم های استارت آپی دانشگاه شهید بهشتی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید