شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد ، قیمت

به گزارش تفطن، شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد. در این شرایط فروش 5 مدل از محصولات سایپا جهت عرضه به متقاضیان وجود دارد. این سومین فروش فوق العاده سایپا در سال جاری است.

شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد ، قیمت

شرایط فروش فوق العاده سایپا اعلام شد

خبرنگاران - سومین شرایط فروش فوق العاده سایپا با پنج محصول این گروه خودروسازی اعلام شد. در این شرایط فروش خودروهای تیبا صندوق دار با رینگ فولادی و تیبا 2 با رینگ فولادی حضور دارند.

از خانواده ساینا، ساینا دنده ای با رینگ فولادی و ساینا S هم در این شرایط فروش دیده می شوند.

از میان مدل های کوئیک هم کوئیک S آخرین محصولی است که در شرایط فروش عرضه شده است.

تحویل محصولات شرایط فروش جدید سایپا 90 روزه است. خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش تنها با رنگ سفید به دست مشتریان خواهد رسید.

تیبا صندوق دار با رینگ فولادی به قیمت 1/006/310/000 ریال به فروش خواهد رسید. قیمت تیبا 2 هم 1/065/190/000 ریال در نظر گرفته شده است.

قیمت ساینا دنده ای با رینگ فولادی در این شرایط فروش 1/046/500/000 ریال است. ساینا S هم به قیمت 1/425/370/000 ریال به دست متقاصیان خواهد رسید.

قیمت در نظر گرفته شده برای فروش 90 روزه کوئیک S هم 1/549/950/000 ریال است.

مشخصات فنی خودروهای حاضر در این شرایط فروش

تیبا مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است. 1503 سی سی حجم این موتور بوده و 87 اسب بخار نیرو تولید می کند. حداکثر گشتاور تولیدی این موتور انژکتوری هم 128 نیوتن متر است. تیبا با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شود.

تیبا 2 از همان مشخصات فنی تیبا بهره مند است. با این تفاوت که به دلیل هاچ بک بودن طول بدنه آن کوتاه تر است. طبیعتاً حجم محفظه بار 223 لیتری آن قابل مقایسه با فضای بار 367 لیتری تیبا نخواهد بود.

ساینا هم مشخصات فنی یکسانی با تیبا و تیبا 2 دارد. با این تفاوت که ترمزهای دیسکی جلوی این خودرو از نوع خنک شونده هستند. استاندارد آلایندگی این خودرو هم یورو 4 است که ظاهراً قابلیت ارتقاء به یورو 5 دارد.

ساینا S در بخش مشخصات فنی تفاوتی با نمونه های دیگر ندارد. تغییرات این خودرو مربوط به ظاهر به روز شده آن است. فرمان این خودرو D-Type است و دریچه گاز آن برقی شده است.

کوئیک S هم از خانواده موتورهای چهار سیلندر 87 اسب بخاری استفاده می کند. این خودرو مجهز به مولتی مدیا 7 اینچی است. چراغ های روشنایی روز، نمایشگر فشار باد تایرها، رینگ آلومینیومی، آیینه های برقی و… از جمله آپشن های این خودرو هستند.

منبع: بیت ران
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 1989

به "شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد ، قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد ، قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید