شرکت آلومینیوم المهدی رسمأ به مپنا واگذار شد

به گزارش تفطن، معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: با حضور نمایندگان خصوصی سازی و گروه مپنا شرکت آلومینیوم المهدی رسما به مدیریت جدید تحویل داده شد.

شرکت آلومینیوم المهدی رسمأ به مپنا واگذار شد

به گزارش خبرنگاران، ایرج حیدری در نشست تحویل رسمی شرکت آلومینیوم المهدی به خریدار جدید (گروه صنعتی مپنا) مطرح کرد: استانداری هرمزگان از مدیریت جدید شرکت آلومینیوم برای پیشبرد اهداف کارخانه در زمینه فراوری و اشتغال حمایت خواهد نمود.

وی اضافه نمود: شرکت صنعتی مپنا یک شرکت با برنامه و منظم سرمایه گذار در سطح کشور است که تاکنون در زمینه های مختلف در مناطق مختلف کشور اقدام به سرمایه گذاری نموده است و امیدواریم جدیت و کوشش خود را در مدیریت ارزنده شرکت آلومینیوم المهدی به صورت عملی نشان دهند.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: اهداف مهمی در زمینه شرکت آلومینیوم المهدی دنبال می گردد که حفظ سرمایه شرکت و سه هزار کارگری که در این کارخانه فعالیت می نمایند، است و مدیریت جدید باید در صدر برنامه های کاری خود قرار دهد.

وی اضافه نمود: در طی ماه های اخیر با کوشش های شبانه روزی که از سوی مدیریت عالی استان و همراهی همه مدیران صورت پذیرفت، حقوق کارگران مجموعه المهدی به موقع پرداخت شد.

حیدری اظهار داشت: همچنین با کوشش ها و پیگیری هایی که صورت پذیرفت مواد اولیه مورد احتیاج کارخانه جهت فعال بودن چرخه فراوری به موقع تامین شد.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی پرداخت به موقع حقوق کارگران را کارخانه را در دستور کار قرار دهد تا وقفه ای در این زمینه ایجاد نگردد.

وی توضیح داد: پرداخت مطالباتی که دستگاه های خدمات رسان و اجرایی نظیر برق ، آب، گاز، تامین اجتماعی و مالیات از شرکت آلومنیوم الهمدی دارند در دستور کار مدیریت جدید کارخانه قرار گیرد.

حیدری اظهار کرد: مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی برای تامین به موقع مواد اولیه مورد احتیاج کارخانه برنامه ریزی کند تا در زمینه فراوری این کارخانه خللی ایجاد نگردد.

معاون هماهنگی امور اتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: مدیریت سابق کارخانه و مجموعه خصوصی سازی همکاری کاملی را با مجموعه مدیریت جدید شرکت آلومینیوم المهدی داشته باشند تا روند تحویل کارخانه به صورت کامل صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه این نشست مدیریت کارخانه آلومنیوم المهدی رسما از سوی سازمان خصوصی سازی به شرکت مپنا تحویل گشت و آقای حمید مهتدی از سوی شرکت مپنا به عنوان مدیرعامل جدید کارخانه المهدی معرفی گردید.

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 309

به "شرکت آلومینیوم المهدی رسمأ به مپنا واگذار شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرکت آلومینیوم المهدی رسمأ به مپنا واگذار شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت آلومینیوم المهدی رسمأ به مپنا واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید