آشنایی با شهر ورونا ایتالیا

به گزارش تفطن، شهر ورونا ایتالیا یک از بهترین شهرهای کشور ایتالیا برای بازدید است. این شهر دوازدهمین شهر کشور ایتالیا از نظر جمعیت است. این شهر با کوچه‌های روستایی، میادین زیبا و رویایی و ویرانه‌های رومی بسیار دیدنی است.

آشنایی با شهر ورونا ایتالیا

در قلعه‌ای زیبا که Castelvecchio نام گرفته است، یکی از بهترین گالری‌های هنری ونتو برپا بوده و آثار زیبایی در آن به نمایش گذاشته شده است، به شکل برجسته‌ای در این نمایشگاه ردیف شده‌اند که شامل برخی از بهترین آثار هنری دوران رنسانس و اوایل قرون وسطی هستند. وقتی در این قلعه‌ی فوق‌العاده زیبا قدم بزنید، می‌توانید نمایی چشم‌نواز از رودخانه‌ی آدیگه (Adige)، پل Scaligero و مجسمه‌ی شگفت‌انگیز Cangrande را بازدید نمایید.

گشت و گذار بدون هدف یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در شهر زیبایی ایتالیایی انجام دهید. در واقع با این کار از شلوغی و ازدحام مناطقی که گردشگران اغلب از آن‌ها بازدید می‌نمایند، دور خواهید بود و مانند یک فرد محلی شهر و زندگی مردم آن را تجربه خواهید کرد. 

Piazza Erbe یکی از میادین قدیمی ورونا می‌باشد که نام خود را از بازار قدیمی فروش گیاه‌های دارویی گرفته و در مرکز آن فواره‌ای زیبا با صورت یک مرد قرار گرفته که قذمت آن‌ها به قرون وسطی بازمی‌گردد. امروزه در این بازار غرفه‌هایی از گیاهان دارویی تا قارچ وحشی، میوه، نان‌هایی با گیاهان محلی  به فروش می‌رسند. در این شهر می‌توانید سری به بازارهای کشاورزان محلی بروید. در این بازارها می‌توانید بهترین محصولات محلی مانند نان‌های سنتی و پنیر را خریداری نمایید.

Casa di Giulietta خانه‌ی ژولیت بوده و می‌توانید با بازدید از آن تمام آن داستان عاشقانه را تصور کرده و با تمام جان احساس عاشقانه‌ی آن را لمس کنید. بازدید از این خانه که آن را به خانه‌ی ژولیت نسبت می‌دهند، هم حزن‌انگیز است و هم خاص. سنگ زیبای زردرنگ و بالکن بزرگ این خانه‌ قدیمی در ورونا، این قصه را خیلی واقعی و سحرآمیز جلوه می‌دهد.

حتما از Tomba di Giulietta یا همان مقبره‌ی ژولیت در تور ایتالیا بازدید نمایید که در سردابه‌ای با حال و هوای خاص، در پایین صومعه‌ی سان فرانچسکو آل کورسو (San Francesco Al Corso) قرار گرفته که بعد از بازدید از این مکان توریستی عالی، باید سری هم به Giardino Giusti بزنید تا به یکی از زیباترین و بهترین باغ‌های دوران رنسانس در ایتالیا برسید، که در سال 1580 ساخته شده. پرچین‌های دوست‌داشتنی پرپیچ و خم مجسمه‌های زنانی از جنس سنگ مرمر را در یک باغ بسیار زیبا و دیدنی هستند. 

انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafatton.ir شناسه مطلب: 73

به "آشنایی با شهر ورونا ایتالیا" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با شهر ورونا ایتالیا" امتیاز داده اند | 4.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر ورونا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید